Jump to content

Beslissingen


Faenty.

Recommended Posts

Ik heb bij GTA IV toch echt wel een paar keer na moeten denken over beslissingen (over wie ik vermoord bijvoorbeeld) en buiten een paar missies heb ik dit niet zo gehad bij GTA V. Missen jullie dit ook zo? Ik had ook nooit het gevoel dat de paar die ik genomen had veel invloed had buiten de ene missie waarover het ging, dit vond ik ook wel jammer. Had liever wat meer mijn eigen verhaal kunnen vormen, want dit is niet veel beter dan GTA IV imo.

Spoiler over de latste paar missies:

Ik weet dat je op het einde kunt kiezen we er aan gaat, maar daarbuiten heb ik niet echt na moeten denken over mijn beslissingen.

Bewerkt: door Faenty.
Link to comment
Delen op andere websites

In veel Strangers & Freaks kun je vaak kiezen, zoals

bij Al Di Napoli, met Nigel en mrs. Thornhill. Hij kan voor de trein, maar je kan hem ook laten gaan

En natuurlijk zijn sommige missies die niet character gebonden zijn een keuze. Je kunt hem met Trevor starten, maar ook met Michael, of met Franklin. De missie verschilt dan soms wel ;) Verder heeft het geen invloed op de verhaallijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals _Night-Men_ al aanhaalt, er zijn eigenlijk nog best veel keuzes. Want maanden voordien had R* een statement gemaakt dat de game geen echte keuzes zou hebben in het spel en dat had het naar mijn positieve verrassing best veel. Ze zijn niet allemaal even ingrijpend als die uit IV, maar ze zijn er en degene die er zijn doen het voor mij wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb liever zo min mogelijk keuzes. Aan elke keuze zit wel een voor en een nadeel aan, maar bijde nadelen wil ik niet en bijde voordelen wil ik wel. Dan weet ik dus niet wat ik moet kiezen want bij de 1 is dit weg maar krijg je 250000, en bij de ander is niks weg maar krijg je ook niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...