Jump to content

Game PC

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal,

Ik heb niet echt een lijstje maar eerst een vraagje. Ik wil een computer waar naast natuurlijk de standaard dingen je ook op kunt gamen. Hierbij doel ik op games als: RollerCoaster tycoon 3, Rome Total War 2. Ik wil hem niet in elkaar zetten want weet daar niks van. Hoeveel kost dit ongeveer voor een beetje een goede pc? Het hoeft natuurlijk niet het beste van het beste maar in welke prijsklasses je deze vind wik ik graag weten.

Groeten

Gekke geest

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Geplaatst:

Een PC zonder W8 is duidelijk. RCT heeft een gigantische mauselag die dan niet te verhelpen is. Dus dat is alvast 1 tip ;)

Dat zijn toch niet zulke zware games? Je hoeft dan iig geen duur ding te kopen. Ik heb een game pc gekocht voor 450 euro. (met verzendkosten) En ik speel zware games zoals Splinter Cell Blacklist + Conviction, alle Cod's en natuurlijk Rct3! ;D Alles op max. Hier heb ik mijn computer gekocht: www.compusale.nl Mijn pc staat er niet meer bij omdat dat een tijdelijke aanbieding was. (alles wordt trouwens allemaal goed afgeleverd enzo, geen problemen bij Compusale gehad)

Bewerkt: door Nyltje

Ik heb een max. van 550 euro. Het liefst een laptop. Maar een vaste computer is ook goed. Heeft iemand een aanrader?

Geplaatst:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B563658%5D=1&product%5B423776%5D=1&product%5B621183%5D=1&product%5B568285%5D=1&product%5B555978%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B561075%5D=1&product%5B540497%5D=1

Vaste computer dit.

Redelijk goede Gamepc kan je BF3 wel aan op Ultra, BF4 weet ik niet zeker.

Monitor etc moet je er nog apart bij halen. Voeding is waarschijnlijk een beetje te zwaar maar dan kan je in de toekomst nog een betere videokaart er in stoppen.

Geplaatst:

Een PC zonder W8 is duidelijk. RCT heeft een gigantische mauselag die dan niet te verhelpen is. Dus dat is alvast 1 tip ;)

Ik heb op m'n laptop met W8 RCT2 staan en daarmee heb ik geen problemen. Of RCT3 d'r last van heeft weet ik niet.

Dat zijn toch niet zulke zware games? Je hoeft dan iig geen duur ding te kopen. Ik heb een game pc gekocht voor 450 euro. (met verzendkosten) En ik speel zware games zoals Splinter Cell Blacklist + Conviction, alle Cod's en natuurlijk Rct3! ;D Alles op max. Hier heb ik mijn computer gekocht: www.compusale.nl Mijn pc staat er niet meer bij omdat dat een tijdelijke aanbieding was. (alles wordt trouwens allemaal goed afgeleverd enzo, geen problemen bij Compusale gehad)

Voor ~500 euro krijg je daar een AMD A8 CPU, die interne GPU is aardig goed, maar je kan betere prestaties krijgen.

Edit: De Game PC's zijn nog wel redelijk: een GTX 650 voor 500 euro, maar dan is alsnog de VFreak opzet beter.

Echt een slechte PC, die videokaart scoort nog slechter dan sommige Laptop integrated graphics :t

De combinatie van VFreak is een goede opzet, maar als je die in elkaar wil laten zetten kost dat nog eens 50 euro, dus dan zit je wel tegen de 600 euro aan.

Bewerkt: door Sublime
Geplaatst:

Voor ~500 euro krijg je daar een AMD A8 CPU, die interne GPU is aardig goed, maar je kan betere prestaties krijgen.

Edit: De Game PC's zijn nog wel redelijk: een GTX 650 voor 500 euro, maar dan is alsnog de VFreak opzet beter.

Echt een slechte PC, die videokaart scoort nog slechter dan sommige Laptop integrated graphics :t

De combinatie van VFreak is een goede opzet, maar als je die in elkaar wil laten zetten kost dat nog eens 50 euro, dus dan zit je wel tegen de 600 euro aan.

Gewoon zelf bouwen die handel, Filmpje er bij van bijvoorbeeld Linustechtips of Hardware.info en het moet meestal wel lukken.

Het is net als leren fietsen :puh:

Geplaatst:

Ik wil een computer/laptop die al klaar is, en niet die in elkaar moet bouwen. Het liefst een laptop. Iemand suggesties?

Oké. Dankje. Heb het ook aan iemand anders gevraagd, ik laat nog wel weten wat hij aanraadt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...