Matiscus Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Zoals belooft. Ging ik een 2de versie van de mods maken. Ik vind ze toch veel beter geslaagd dan de eerste. De eerste ga ik trouwens niet meer vrijgeven op het net. Hopelijk vinden julli de tweede ook beter. Meningen zijn welkom! Hier zijn de foto's: Groene Neon LichtBlauwe Neon DonkerBlauwe Neon Rode Neon Hier kan je het downloaden. Hier klikken om te downloaden! Mening en eventuele tips voor de FINAL Neon mod! Greetzz Matiscus Reageren
SWYV Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 ziet er al echt veeel meer beter doe zo voort misschien wat meer fellere lichten totdat het echt opvallend als dat mogelijk is natuurlijk maar nu ist al wel goed hoor Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 ziet er al echt veeel meer beter doe zo voort misschien wat meer fellere lichten totdat het echt opvallend als dat mogelijk is natuurlijk maar nu ist al wel goed hoor Jehebt me op een idee gebracht van die neons te laten flikkeren. Ik denk dat ik is een gif bestand ga maken en uit testen. en dank u Reageren
SWYV Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) hey mensen die nog niet registreerd hebben, registreer dan nu en bericht posten en leden hetzelfde van dit forum, gooi je mening over die verbeterde versie van matiscus ook graag geen negatieve mening he ps: @ matiscus, ik zal nu die neons testen Bewerkt: 18 juli 2005 door sonny yoshi Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 hey mensen die nog niet registreerd hebben, registreer dan nu en bericht posten en leden hetzelfde van dit forum,gooi je mening over die verbeterde versie van matiscus ook graag geen negatieve mening he ps: @ matiscus, ik zal nu die neons testen Dank u Tip de groene is de mooiste. Heb het alternatief geprobeert op GIF te importen het gaat niet. Jammer genoeg Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Ik heb gedownload en hij ziet er echt heel goed uit! Mijn complimenten. Misschien iets feller maar het ziet er al veel beter uit. Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Ik heb gedownload en hij ziet er echt heel goed uit! Mijn complimenten. Misschien iets feller maar het ziet er al veel beter uit. Het probleem is als ik feller maak dat ik men tubes ale ja die strepen aast niet meer ziet. Maar morgen maak ik de final.ale ja toch proberen feller maken. En als jullie nog een kleur ofzo zouden willen vraag maar he. Bewerkt: 18 juli 2005 door Matiscus Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Echt mooi maarjah het zou beetje feller moeten en meer kleuren erin maken. Maar nu is het echt al heel mooi. Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Echt mooi maarjah het zou beetje feller moeten en meer kleuren erin maken.Maar nu is het echt al heel mooi. Wat bedoel je juist met meer kleuren in maken? Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Echt mooi maarjah het zou beetje feller moeten en meer kleuren erin maken.Maar nu is het echt al heel mooi. Wat bedoel je juist met meer kleuren in maken? Ja ik bedoel bv. ook wit en paars en geel en goud.... Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Oke zal het doen. Ik heb nog een vraagje. Ik heb een mod gevonden op he tned ook neons. En ze lijken eigenlijk wel een klein beetje op die van mij. Kan dat kwaad ik ga er toch geen IP BAN voor krijgen he? Bewerkt: 18 juli 2005 door Matiscus Reageren
PatrickW Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Zolang jij deze neons zelf gemaakt hebt is er geen probleem hoor.. Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Zolang jij deze neons zelf gemaakt hebt is er geen probleem hoor.. Ik heb ze 100% zelfgemaakt. Ik heb zelf nog de save en de create files dusjah. Maar nu heb ik vraagje. ik ben volop bezig met de FINAL neon mod EN sonny yoshi gaf me een idee van hie ik het mss nog mooier zou kunnen maken hier is een rappe schets ervan: sonny yoshi idee Graag meningen wat je het mooist vind. Het nieuwe idee of het oude? Bewerkt: 18 juli 2005 door Matiscus Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Het nieuwe idee. En ligt het nu aan mij of staat die auto nu altijd zo hoog? Kun je die ook omlaag kunnen zetten? Reageren
SWYV Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Het nieuwe idee. En ligt het nu aan mij of staat die auto nu altijd zo hoog? Kun je die ook omlaag kunnen zetten? het ligt aan de hydraulics van de auto's die jij gekocht heb in tuning winkels Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.