DarkViper_Brian Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Hallo ik wil graag mijn server port forwarden maar weet nii hoe dat moet weten jullie een handige site waar dat staat het liefst Nederlands. MVG, IamCrazyBrian Reageren
Sublime Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Had jij hier niet al een topic voor? Port forwarden gebeurt in de router van je lokale "netwerk". Het is dus handig om te weten wat voor internet service provider je hebt. Om in te loggen op je router kan je meestal via een WebUI (een website) inloggen om de aanpassingen te maken. Hiervoor moet je echter wel: - Het ip van je Minecraft server weten - Het externe IP van je connectie weten + het feit dat deze kan veranderen - Het Internetadres van de router zijn de eerste drie ranges met een 254 als laatste range (dus bijvoorbeeld http://192.168.2.254). Minecraft werkt over TCP poort 25565 Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 8 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Ik heb ziggo Reageren
VFreak Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Je moet in je router de port 25565 open zetten. Hoe doe je dat vraag je je waarschijnlijk af: kijk Sublime zijn post. Kan wat gepriegel zijn. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 9 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Ik mag niks bij de router doen dat doet mijn vader hij weet wel wat van computers af Reageren
Sublime Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Is weg Dan wacht je tot hij terug is .................................................................................................. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 9 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Hij is de hele dag weg alleen 's avonds zie ik hem Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Dan vraag je het hem straks als hij thuis is................................... Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Mag ik jullie even op attenderen dat dit topic niet bedoeld is als slow-chat? En ja, de tips van Sublime kunnen helpen. Gewoon je vader even vragen zodra je hem ziet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.