Juju Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 ik denk dat ik een nieuw Easter Egg heb ontdekt: namelijk in de Bar in Grove Street zie je naast de pooltafel aan de rechterkant van de bar een Belgisch nummerbord hangen, ik weet niet of dit een Easter Egg is of niet :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 ik denk dat ik een nieuw Easter Egg heb ontdekt: namelijk in de Bar in Grove Street zie je naast de pooltafel aan de rechterkant van de bar een Belgisch nummerbord hangen, ik weet niet of dit een Easter Egg is of niet :unsure: kan je misschien een screenshot plaatsen? anders ga ik zelf wel ff kijken... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Amerikaans: Belgisch: Lijken best veel op elkaar inderdaad. Maar ik zou eerder voor Amerika gaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 kan je misschien een screenshot plaatsen? ik heb em op PS2, dus ik kan m niet op de computer zetten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Amerikaans: Belgisch: Lijken best veel op elkaar inderdaad. Maar ik zou eerder voor Amerika gaan. ow kdacht ff dat ik een nieuwe Easter Egg had ondekt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Staat Hazzard County onder. Lijk opzich wel op mekaar. Maar zoals Beatboxgamer al zei zou ik ook eerder voor Amerika gaan. Zo zien de meeste kentekens er daar uit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Staat Hazzard County onder.Lijk opzich wel op mekaar. Maar zoals Beatboxgamer al zei zou ik ook eerder voor Amerika gaan. Zo zien de meeste kentekens er daar uit. daar heb je gelijk in, de amerikaanse nummerborden zijn een smal en vierkant, terwijl de belgische veel dunner en breder zijn ik dacht: misschien is t wel een easter egg... je weet t maar nooit met R* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 raar dat zo'n nummerbord niet gewoon op de orginele SA auto's zit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Je hebt in Amerika heel veel verschillende kentekens. Elke staat heeft weer een ander. Illinois CA Idaho enz... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 die kentekenplaat is van de general lee uit the dukes of hazzard Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ik kijk eigenlijk nooit naar nummer borden. Maar wel goed gevonden. Jammer dat het geen easteregg is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Je hebt in Amerika heel veel verschillende kentekens. Elke staat heeft weer een ander. Ja klopt. Bij ons in de WC hangt nog één uit Los Angeles omdat men pa daar voor zen werk is heen geweest. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 No easter egg. Topic Closed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts