Jump to content

Frisse Look - 3L1077

Recommended Posts

Geplaatst:

eQYJx6q.png

3L1077_Stripes_zps402cb7dc.png

SS_zps8f5d5d1e.pngOWN_zps469012d9.png

Ja, weer een frisse look - zoals altijd à la Eliott - en natuurlijk hoor ik weer graag wat jullie er van vinden! Het viel me ook op dat il eigenlijk nog nooit m'n echte avatar had laten beoordelen door jullie (wel een variant, maar dat ging meer over het effect), in welke kleur dan ook. Dus ik hoor graag wat jullie van de algehele look vinden, de nieuwe signature, de avatar (in een nieuwe kleur), en de nieuwe buttons onder de signature.

Groeten

Eliott :)

Geplaatst:

Goed gevoel voor kleur heb je in ieder geval. Mooie combinatie met een subtiel crème kleurtje. Ik vraag me dan wel weer af waarom je avatar zo tam is vergeleken met je signature... Het oogt completer als beide op elkaar afgestemd zijn, maar misschien is dat een smaakdingetje. Het polygon effect van je vorige versie vind ik overigens mooier staan dan de huidige strepen. Een combinatie van deze kleuren en dat effect zou een nog mooier resultaat opleveren, denk ik. Hoe dan ook weer een puik werkje!

Geplaatst:

Wat je zegt, de kleur van die avatar was eigenlijk al een tijd voordat ik aan deze signature begon gekozen.

Ik zal morgen (of wanneer ik tijd heb) dezelfde kleuren toepassen op een nieuwe polygonsignature (want bij de vorige was de rechterkant eigenlijk wat belabberd) en hem hier posten. :)

Geplaatst:

Ik vind het echt heel mooi. Die signature heeft mooie kleuren. En de linkjes daaronder zijn leuk gedaan. Alleen vind ik je avater wel saai.

Geplaatst:

Ik vind je signature erg indrukwekkend en het ziet er leuk uit, maar vind de kleuren afleidend van wat er werkelijk staat. Ik kan het niet zo makkelijk lezen, net als de vorige, omdat sommige kleuren op een onhandige plek staan. :puh:

Je avatar vind ik echt tof. Juist omdat het zo strak is, één kleur heeft en duidelijk herkenbaar is.

Oh en trouwens, de totale hoogte van je signature is te hoog nu. ;)

Geplaatst:

Ik moet zeggen dat ik deze signature qua kleurgebruik een stuk beter vind dan de vorige. Wat ik wel met Dutchy eens ben, is dat ze de leesbaarheid niet ten goede komen. Daar iets aan doen zonder het hele plaatje te veranderen is echter moeilijk, dus dat is een overweging die je zelf moet maken.

Vind je avatar ook tof. Simplistisch zonder toeters en bellen, gewoon lekker strak. Goeie kleur ook. Daar zou ik persoonlijk niets meer aan doen.

Geplaatst:

Bedankt voor jullie commentaren. :) Die leesbaarheid, tsja... Nu jullie het zeggen valt het ook wel wat op, maar zoals SB het zegt lijkt het me ook moeilijk om dat aan te passen zonder die inhoud te verknoeien, want die vind ik wel fijn nu. Ik zal straks ook daar eens voor kijken.

@Dutchy, ja, Phoenyxar wees me er gisteren ook op. Ik wist niet of de 500-150 regel voor verschillende afbeeldingen gold. Als het goed is pas ik 'm vanavond wel aan, er kan bij beide nog wat geknipt worden, maar eerst moet ik wat werken voor school. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...