Jump to content

Auto's opslaan.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraagje, als je in de SP een auto in je garage zet wordt hij dan ook opgeslagen net als in het online gedeelte of ben je hem kwijt als je hem ergens vergeet of moet achterlaten??

Geplaatst: (bewerkt)

Ik geloof dat dit pas is vanaf je hem mod in LSC.

Bewerkt: door Krikke1992
Geplaatst: (bewerkt)

Je wagen wordt opgeslagen als je hem in je garage doet.

En als een auto ergens achterlaat vindt je hem meestal Hier weer terug.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Geplaatst:

Nou, niet mijn Z type. Die had ik met Trevor gekocht omdat ik vindt dat Trevor niet zoveel geld nodig heeft dus heb ik 10 miljoen van hem gebruikt om een Z type voor Franklin te kopen. Ik laat Trevor en Franklin naar elkaar toe komen, Trevor met de Z type. Ze ontmoeten elkaar, ik switch naar Franklin en jat Trevor's (Eigenlijk mijn eigen) Z type. Ik stop die Z type in mijn garage en sla het spel op. Ik ga weer freeroamen en sla me spel ergens tijdens het freeroamen op. Ik kom terug bij Franklin's huis. Z type weg!! 10 miljoen weg.

Dus eigenlijk vertrouw ik dat systeem van auto's opslaan nog steeds niet en sla voortaan op wanneer ik een stukkie weg ben geweest van mijn huis en weer terug om te checken of die auto er nog staat. Staat ie er nog, dan pas sla ik op.

Geplaatst:

Ik kom terug bij Franklin's huis. Z type weg!!

In het begin zijn er veel problemen geweest met het saven van voertuigen in de garage bij Franklin's huis, maar die problemen zouden nu verholpen moeten zijn. Naar eigen aanvoelen is het nu wel verholpen. De vraag van de topicstarter is echter of je wanneer je zelf een voertuig naar je garage brengt en hem daarna ergens kwijtspeelt hij terugkeert. In het algemeen is het antwoor dan: Nee.

Geplaatst:

Oke, zou het dan niet handig zijn om zo'n verzekering en tracker systeem zoals in online in de SP modus te maken.

Wat GTAKevin zegt, ik zou dan al geen auto's kopen of customizen omdat ik niet wil dat hij daarna weg is.

Geplaatst:

Ik kom terug bij Franklin's huis. Z type weg!!

In het begin zijn er veel problemen geweest met het saven van voertuigen in de garage bij Franklin's huis, maar die problemen zouden nu verholpen moeten zijn. Naar eigen aanvoelen is het nu wel verholpen. De vraag van de topicstarter is echter of je wanneer je zelf een voertuig naar je garage brengt en hem daarna ergens kwijtspeelt hij terugkeert. In het algemeen is het antwoor dan: Nee.

Het is niet zo lang geleden gebeurd. Toen was volgens mij alles gefixt. Ik denk dat het te maken heeft met dat Trevor die Z type heeft gekocht en ik hem bij Franklin wilde neerzetten. Soort beveiliging dat je per personage je eigen geld moet uitgeven of zo. Zal Rockstar wel expres hebben gedaan.

Geplaatst:

Volgens mij is het dat alleen de auto's die je koopt er ook echt blijven. Dus dat je niet allemaal dure auto's zonder te kopen in je garage kan houden. Goed systeem, alleen jammer voor de auto's die niet te koop zijn...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...