Jump to content
Bassieboy35

Patrick Brown - 'Trevor Philips' artwork

We hebben al aardig wat werkjes van Patrick Brown kunnen zien, zoals dit of dit. Nu is hij weer terug met een artwork van Trevor. Geheel in stijl zoals we van Trevor gewend zijn. Patrick Brown geeft in de beschrijving aan dat hij het erg druk heeft gehad en deze 'vlug' heeft gemaakt. Dat is niet te zien toch? :) Ook is hij bezig met een artwork van Michael en Franklin, dat beloofd vast wat goeds!

gallery_123064_235_132320.jpg

Beschrijving artwork:

It's been a while since I've done some personal work, I've been so busy with all the Skillshare work and the Christmas break. Here's some GTA V fan art focusing on Trevor Philips, I really wanted to capture his crazy sadistic side. I did recycle a few of the cars in the background explosion from some of my previous work, I have some other stuff I need to finish off so I had to make this quick.

I plan on doing two more pictures, one for Michael and Franklin.

Bron: Patrick Brown Art

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Patrick Brown geeft in de beschrijving aan dat hij het erg druk heeft gehad en deze 'vlug' heeft gemaakt. Dat is niet te zien toch? :)

Nee, als ik dit zou moeten namaken zou ik er minimaal een jaar over doen haha.

Voor de meesten mensen is Patrick Brown denk ik wel een voorbeeld.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Weer heel mooi, toch zie ik het inderdaad ook dat deze 'vlug' is gemaakt.

Als ik alleen al kijk naar zijn armen en benen doen me die denken aan die ene artwork met die vervormde hond Chop :7

Ondanks dat vind ik hem toch echt wel tof, KUTGW! :klap:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Op het gezicht na dat, zoals Dutchy ook al zegt, er wat vreemdjes uitziet is het wel een best cool stukje artwork. Minder extravagant als sommige andere van zijn stukjes, maar het omvat Trevor wel best goed. Hij heeft wel een goed oog voor detail.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

We hebben al aardig wat werkjes van Patrick Brown kunnen zien, zoals dit of dit. Nu is hij weer terug met een artwork van Trevor. Geheel in stijl zoals we van Trevor gewend zijn. Patrick Brown geeft in de beschrijving aan dat hij het erg druk heeft gehad en deze 'vlug' heeft gemaakt. Dat is niet te zien toch? smile3.gif Ook is hij bezig met een artwork van Michael en Franklin, dat beloofd vast wat goeds!

Bron: Patrick Brown Art

Belooft ;)

Bewerkt: door sakemarinusbooi

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...