Dutchy3010 Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Nadat we afgelopen zondag helaas afscheid hebben moeten nemen van @NandroDavids als crewlid, komt nu iemand terug in de crew. De handen van @-Matthijs- jeukten heel erg terwijl hij over het forum scrollde, en dus viel niet veel later een PM in mijn inbox met het verzoek of hij terug mocht komen bij de crew. Uiteraard waren wij uitermate content met deze PM en hebben wij zijn verzoek ingewilligd. Vanaf heden is -Matthijs- weer onderdeel van de GM+ op dit forum. Welkom terug, Matthijs! Succes. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Net een spelletjes haasje-over hier. Welkom terug Matthijs! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Ik dacht even dat NandroDavids weer terug was. Hoe dan ook: tof dat je weer terug bent, -Matthijs-! Ik heb er alle vertrouwen in dat je wat moois weet te maken van je nieuwe termijn als GM, succes en veel plezier! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Welkom terug, -Matthijs-! Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Goed om je er weer bij te hebben, Superman! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Oude vertrouwde mensen terug aan het front welkom terug Matthijs en weer alle succes!!! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Welkom terug, Matthijs! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Je bent me er eentje, Matthijs. Welkom terug! Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 en wanneer wordt ik gevraagd? welkom terug M, graag even debriefen bij Q Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.