Spoon0612 Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 Je kan de ufo alleen zien om 0300 uur met regenachtig weer. Niet bij helder weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonMakaveli187 Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2014 Moet je 100% social club compleet hebben.. Of echt alles alles? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
louis1993 Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2014 ik vind het best wel leuk hoe veel mensen naar de jetpack zoeken terwijl er waarschijnlijk helemaal geen is. CVG is al zeer lang bezig met zoeken ze hebben net een nieuwe clue geplaatst: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2014 Even afstoffen. ik zag dit nog ergens op een fort bij een huisje, er staat een gele zon op met rode tekst: give thanks wat raar is dat ik dit fort vond op deze plek: De legerbasis heeft een lift die naar beneden gaat (-1). Men gelooft dat hier, net als in Area 69, geheime dingen liggen. Ik kwam op YouTube dit filmpje tegen, het is in het frans, maar ik vind zijn denkwijze heel uniek en logisch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2014 Zou je een korte samenvatting kunnen geven van wat ze zoal zeggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2014 (bewerkt) Het is een film reeks van 10 filmpjes, zodra ik alles heb gezien zal ik een complete samenvatting posten EDIT: Een samenvatting is bijna niet te doen aangezien alle filmpjes heel veel informatie laten zien. Ook ik ken geen Frans maar ik snap prima wat deze jongeman bedoeld Bewerkt: 8 juli 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2014 Het is heel simpel: los de "puzzel" op en je unlockt de heists1! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2014 Was het maar zo haha. Nee, deze fransoos laat perfect zien hoe alles in verbinding staat met elkaar. Heel vet om te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2014 Kan je het begrijpen zonder het te verstaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2014 Jazeker. Hij laat alles in detail zien en dan kun je er zelf wel een link bij leggen. In al zijn video's heb ik nog niet 1x vooruit gespoeld. Ik ben momenteel bij deel 6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2014 Oke ik zal ze ook kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2014 Sinds de laatste update is de space docker voor iedereen beschikbaar via de garages mits je alle UFO parts hebt gevonden het voertuig hebt unlocked. Misschien komt er dus nog een update met SP verhaal waar je dit voertuig nodig hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2014 Het is, denk ik, alleen een reward voor het vinden van alle spaceship onderdelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2014 Toegankelijk voor elk character of enkel Franklin? Want ik heb hem bij Michael nog niet zien staan. Maar het zou wel interessant zijn, dat er een missie rond zou worden gebouwd. Maar het voertuig kent eigenlijk geen speciale kenmerken, dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2014 Toegankelijk voor elk character of enkel Franklin? Want ik heb hem bij Michael nog niet zien staan. Maar het zou wel interessant zijn, dat er een missie rond zou worden gebouwd. Maar het voertuig kent eigenlijk geen speciale kenmerken, dus... Zodra je alle onderdelen hebt gevonden (maakt niet uit met welk karakter), dan moet je hem direct pakken. Wanneer je dit niet doet, is het voertuig verdwenen en krijg je geen kans om het opnieuw te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.