Phoenyxar Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2014 ... Sinds de laatste update is de space docker voor iedereen beschikbaar via de garages mits je alle UFO parts hebt gevonden het voertuig hebt unlocked. Mijn reactie was hierop. Ik heb een tijdje de Space Docker in mijn garage laten staan, maar uiteindelijk vervangen. Dus ik ben wel benieuwd naar de details ervan. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Geplaatst: 6 november 2014 Het schijnt dat de lift in Fort Zancudo toch wel open kan, alleen dien je dan in een race te zijn. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Geplaatst: 7 november 2014 Kan iemand dit bevestigen? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Geplaatst: 7 november 2014 Het lijkt verholpen aangezien ik er niet in kan zoals op het filmpje wordt getoond. Er is wel degelijk iets onder Fort Zancudo maar wat? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Geplaatst: 7 november 2014 Ik denk toch ook dat Zancudo er iets mee te maken heeft. En waarom zouden ze het anders verhelpen? Reageren
Shopke Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Geplaatst: 7 november 2014 Via de creator mode ben ik al in de controletoren gekomen. Helemaal boven en beneden (via de trap, niet met lift). Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Er zit inderdaad iets onder, een jetpack betwijfel ik. Het is en blijft een geheim... Reageren
Yannik1 Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Misschien wordt het wel oplosbaar in de next-gen... Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Ik denk dat er helemaal geen Jet-Pack in GTA V wordt toegevoegd, want dat is gewoon te onrealistisch. En heel veel mensen in GTA Online gaan elkaar zitten trollen, en daardoor krijg je heel veel Bad Sports. Reageren
jorne58 Geplaatst: 14 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2015 Sinds de laatste update is de space docker voor iedereen beschikbaar via de garages mits je alle UFO parts hebt gevonden het voertuig hebt unlocked. Misschien komt er dus nog een update met SP verhaal waar je dit voertuig nodig hebt? Waarschijnlijk is het nergens voor bedoeld, maar is het gewoon een auto die je kan unlocken. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 14 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2015 Ik denk dat er helemaal geen Jet-Pack in GTA V wordt toegevoegd, want dat is gewoon te onrealistisch. En heel veel mensen in GTA Online gaan elkaar zitten trollen, en daardoor krijg je heel veel Bad Sports. Want een railgun is wel realistisch wou je zeggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.