Supertramp Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Weet niet of het al bekend was maar kwam een ufo tegen in de oceaan. Van boven links ergens zit hij als je het gesteente volgt dan zie je hem van zelf. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Heb hem ook wel eens tegengekomen, maar heb geen plaatje wegens dat in het water ligt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Was voor mij al een hele tijd bekend, ben hem zelf ook eens gaan opzoeken. Gaaf ding, hé Reageren
Supertramp Geplaatst: 9 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Kun je die ufo's ook gebruiken? Reageren
Ricodinho Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Er gaan geruchten dat de UFO op de bodem uiteindelijk de UFO is die kunt besturen. 1 van de plaatjes in de tekening is een UFO en er is een gamefile gevonden waarin een afbeelding zit van een HUD die erg buitenaards lijkt. En t plaatje van de jetpack is natuurlijk ook erg interessant Alleen t plaatje van t ei is nog niet echt duidelijk wat daarmee bedoeld wordt. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Er gaan geruchten dat de UFO op de bodem uiteindelijk de UFO is die kunt besturen. 1 van de plaatjes in de tekening is een UFO en er is een gamefile gevonden waarin een afbeelding zit van een HUD die erg buitenaards lijkt. En t plaatje van de jetpack is natuurlijk ook erg interessant Alleen t plaatje van t ei is nog niet echt duidelijk wat daarmee bedoeld wordt. proof Ik volg game files topic erg nauw en niks voorbij zien komen. Reageren
Ricodinho Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Er gaan geruchten dat de UFO op de bodem uiteindelijk de UFO is die kunt besturen. 1 van de plaatjes in de tekening is een UFO en er is een gamefile gevonden waarin een afbeelding zit van een HUD die erg buitenaards lijkt. En t plaatje van de jetpack is natuurlijk ook erg interessant Alleen t plaatje van t ei is nog niet echt duidelijk wat daarmee bedoeld wordt. proof Ik volg game files topic erg nauw en niks voorbij zien komen. Dit plaatje bedoel ik. Het schijnt uit een gamefile te komen. Stond in PS magazine. Reageren
harry1985 Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Welke ufo is dan bestuurbaar ??? Reageren
thebig Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Ik had wel al gehoord van die UFO, maar ben er nog niet naar op zoek gegaan. Heb nu net 100% uitgespeeld, dus nu ga ik ze ook in de lucht zien normaal, maar ik ga er ook eens naar op zoek gaan. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Er gaan geruchten dat de UFO op de bodem uiteindelijk de UFO is die kunt besturen. 1 van de plaatjes in de tekening is een UFO en er is een gamefile gevonden waarin een afbeelding zit van een HUD die erg buitenaards lijkt. En t plaatje van de jetpack is natuurlijk ook erg interessant Alleen t plaatje van t ei is nog niet echt duidelijk wat daarmee bedoeld wordt. proof Ik volg game files topic erg nauw en niks voorbij zien komen. Dit plaatje bedoel ik. Het schijnt uit een gamefile te komen. Stond in PS magazine. Dit is gewoon een plaatje uit de online trailer bewerkt met Paint Reageren
Supertramp Geplaatst: 10 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Weet iemand wat of er geheimen dingen bevinden in de oceanen? Er is een ufo,dood zee monster een schat en ik hoor Alien signalen die zeggen we wil company with you of iets dergelijks wie weet of er nog meer dingen zich bevinden in de oceanen? >>> Door Jesperkaj: Kan prima in één topic. <<< Reageren
Ricodinho Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Het dode "zeemonster" is niets meer dan een skelet van een walvis De alien geluiden heb ik zelf nog nooit gehoord, waar bevinden die zich? Reageren
Supertramp Geplaatst: 10 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Volgens mij hoor je overal signalen maar je moet vooral de diepte in net dat hij niet rood aanslaat, bij mij kwamen ze midden rechts waar ook het ei getekend is op veel plaatjes kan het nergens vinden en toch heb ik het daar ergens gehoord. En van die walvis had ik al zo'n vermoeden. Waarschijnlijk doet het niet ter zaken maar wist je dat walvissen vroeger lang geleden landdieren waren dit kun je zien aan de vinnen van de walvis Misschien een hint! >>> Door Phoenyxar: Berichten samengevoegd, gebruik in het vervolg de "Bewerk"-knop.<<< >>> Door Jesperkaj: Het is de Bewerken-knop. <<< Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Er is niks. Doe geen moeite Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.