Jump to content

UFO in oceaan


Supertramp

Recommended Posts

Er gaan geruchten dat de UFO op de bodem uiteindelijk de UFO is die kunt besturen. 1 van de plaatjes in de tekening is een UFO en er is een gamefile gevonden waarin een afbeelding zit van een HUD die erg buitenaards lijkt. En t plaatje van de jetpack is natuurlijk ook erg interessant ;) Alleen t plaatje van t ei is nog niet echt duidelijk wat daarmee bedoeld wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Er gaan geruchten dat de UFO op de bodem uiteindelijk de UFO is die kunt besturen. 1 van de plaatjes in de tekening is een UFO en er is een gamefile gevonden waarin een afbeelding zit van een HUD die erg buitenaards lijkt. En t plaatje van de jetpack is natuurlijk ook erg interessant ;) Alleen t plaatje van t ei is nog niet echt duidelijk wat daarmee bedoeld wordt.

proof

Ik volg game files topic erg nauw en niks voorbij zien komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er gaan geruchten dat de UFO op de bodem uiteindelijk de UFO is die kunt besturen. 1 van de plaatjes in de tekening is een UFO en er is een gamefile gevonden waarin een afbeelding zit van een HUD die erg buitenaards lijkt. En t plaatje van de jetpack is natuurlijk ook erg interessant ;) Alleen t plaatje van t ei is nog niet echt duidelijk wat daarmee bedoeld wordt.

proof

Ik volg game files topic erg nauw en niks voorbij zien komen.

Dit plaatje bedoel ik. Het schijnt uit een gamefile te komen. Stond in PS magazine.

post-138918-0-16393400-1389308564_thumb.png

Link to comment
Delen op andere websites

Er gaan geruchten dat de UFO op de bodem uiteindelijk de UFO is die kunt besturen. 1 van de plaatjes in de tekening is een UFO en er is een gamefile gevonden waarin een afbeelding zit van een HUD die erg buitenaards lijkt. En t plaatje van de jetpack is natuurlijk ook erg interessant ;) Alleen t plaatje van t ei is nog niet echt duidelijk wat daarmee bedoeld wordt.

proof

Ik volg game files topic erg nauw en niks voorbij zien komen.

Dit plaatje bedoel ik. Het schijnt uit een gamefile te komen. Stond in PS magazine.

Dit is gewoon een plaatje uit de online trailer bewerkt met Paint :7

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand wat of er geheimen dingen bevinden in de oceanen?

Er is een ufo,dood zee monster een schat en ik hoor Alien signalen die zeggen we wil company with you of iets dergelijks wie weet of er nog meer dingen zich bevinden in de oceanen?

>>> Door Jesperkaj: Kan prima in één topic. knipoog.gif<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij hoor je overal signalen maar je moet vooral de diepte in net dat hij niet rood aanslaat, bij mij kwamen ze midden rechts waar ook het ei getekend is op veel plaatjes kan het nergens vinden en toch heb ik het daar ergens gehoord.

En van die walvis had ik al zo'n vermoeden.

Waarschijnlijk doet het niet ter zaken maar wist je dat walvissen vroeger lang geleden landdieren waren dit kun je zien aan de vinnen van de walvis

Misschien een hint!

>>> Door Phoenyxar: Berichten samengevoegd, gebruik in het vervolg de "Bewerk"-knop.<<<

>>> Door Jesperkaj: Het is de Bewerken-knop. hypocrite.gif <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...