Supertramp Geplaatst: 11 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 En toch heb ik het waargenomen. Reageren
Ricodinho Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Er is niks. Doe geen moeite Er is genoeg. @Supertramp Waar heb jij t geluid ongeveer gehoord? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 http://gtaforums.com/topic/656269-game-file-mystery-hunt/ Reageren
Supertramp Geplaatst: 11 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 (bewerkt) In de oceaan zit ook een schermpje waar ligt uitkomt. 1 In de buurt van de onderste baai rechts en je moet heel diep duiken. Ook hoor ik steeds signalen soort radiosignalen geen woorden maar wel iets van een signaal als je diep duikt. Update Hopen dat ik het nu wel goed doe het bewerken. Als je op 475 feet zit ongeveer dan krijg ik dus weer van die signalen te horen en als je goed luistert hoor je deze zin,zelf zat ik net op het noord-westen maar bij de andere kant waren ze nog duidelijker te horen volgens mij. Bewerkt: 11 januari 2014 door Supertramp Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 is al bekend. Dat is een easteregg als in de Hatch van de serie Lost. Geeft morseode af wat iets lijkt op "Let's go bowling" Doe eens wat research man. Reageren
Supertramp Geplaatst: 11 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 oké maar waar ik het eerst over had is dus zonder dat luik. Reageren
JJ-B Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Wel leuk om die dingen te vinden op de bodem. De UFO heb ik iig nog niet gezien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.