Jump to content

Gta V PC


tjarda1999

Recommended Posts

Dat GTA V ooit voor pc zal verschijnen, dat valt enigszins te verwachten, alleen is het de vraag wanneer. Er zijn al heel wat data opgedoken, voornamelijk via retailers, maar bij Rockstar zelf blijft het voorlopig stil, waardoor geruchten en speculaties vrij spel hebben. Nu is opnieuw een datum opgedoken voor de pc-versie, namelijk 12 maart, maar hoe betrouwbaar is die datum?

De datum in kwestie werd blijkbaar vermeld door de CEO van de Braziliaanse webshop Nuuvem, tijdens een interview met website Retina Desgastada. Het interview zou nog niet online staan, maar via Twitter zouden wel al enkele zaken de wereld zijn ingestuurd. Zo zou de CEO dus hebben gezegd dat GTA V op 12 maart voor pc zal verschijnen, en zelfs specifieker via Steam. "Ik zie er geen probleem mee om het te zeggen," vertelde hij. "Ik denk zelfs dat het al bevestigd is. De pc-release staat gepland voor maart, op de 12de als ik me niet vergis."

Zoals je kan lezen heeft hij er wel een "als ik me niet vergis" aan toegevoegd, wat er toch op wijst dat hij zelf niet echt meer 100% zeker is van de datum. Voorts is het natuurlijk de vraag of hij werkelijk op de hoogte is van de releasedatum. Retailers weten vaak wel iets meer, maar sommigen baseren zich net zo goed op eerder verschenen geruchten.

Conclusie: haal dat zout maar boven en brand een kaarsje opdat er snel duidelijkheid zou komen.

Bron http://www.4gamers.be/nieuws/33020/1/Pc-versie-GTA-V-op-12-maart

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net een nieuwe game-pc, dus hij is van harte welkom maar ik laat mn xbox GTA5 maatjes natuurlijk niet in de steek.

Maar mn PS4 is ook nog onderweg (in November besteld bij Bol.Com zon speciale aanbiedng met controllers erbij) en ik zat weer niet bij de laaste zending dus kan weer ff wachten, als hij daar ook nog op uitkomt kan ik het toch niet laten om GTA5 ook daar voor op te halen.

Gelukkig ben ik het spel nog lang niet zat en speel ik , zoals bijna alle GTA`s, het spel een paar jaar tussen de andere games door.

Voordeel is wel dat ik op steam heel veel vooral NLse en Engelse game vrienden heb die ik al jaren ken en ook veel andere games mee speel, dan wordt GTAO sowieso aantrekkelijker

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...