Jump to content

Kwalificatie EK 2016

BelgiumRedDevils

Recommended Posts

• Reacties 308
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

50

• Phoenyxar

31

• Dutchy3010

22

• SpacyColours

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Crap. Geen Nederland volgend jaar. Gelukkig is Hofplein door politie hier afgezet, wordt nu al gek van al het getoeter... Stelletje asocialen... Hoop dat Turkije niet door de kwalificatie heen komt en dat Belgie het EK wint. smile3.gif

Dan kan Nederland nu gaan bouwen. Het was al poosje vergane glorie, het was puur afwachten wanneer dit zou gebeuren. Ondanks de goede prestaties op afgelopen 2 WK's.

Stond net vast met mn auto op het Hofplein. :7 Het was inderdaad iets drukker dan ik verwacht had. :7 Maarja, op het vorige WK stond het Hofplein ook iedere keer vol met toeterende mensen na iedere overwinning van Nederland. Wat maakt het uit joh? :puh:

Er zal wel niks meer in de buurt georganiseerd worden nu Nederland er uit ligt. :(

Wat het mij uitmaakt? Ten eerste dat NL is uitgeschakeld door datzelfde land, ten tweede dat ik er wakker door werd gehouden. Gewoon boete voor onnodig toeteren en dan is de kas van de overheid lekker gevuld en heb ik rust. :bier:

En ja, bij de wedstrijd van NL was het ook feest bij Hofplein, maar toen was heel het gebied ivm een activiteit afgesloten (gebeurt wel vaker) en werd niet op eigen houtje voor overlast gezorgd.

Delen op andere websites

• 1 maand later...

Loting zit erop, met name de poule van België is erg interessant geworden met Italië, Zweden en Ierland als tegenstanders. Dat worden stuk voor stuk wedstrijden om naar uit te kijken wat mij betreft :)

Verder lijkt Frankrijk het wel redelijk makkelijk te hebben, en ben ik ook zeer benieuwd naar de poule van Spanje. Daarin zitten toch ook wel lastige tegenstanders waar ze het wel eens moeilijk mee konden krijgen.

De loting:

Poule A - Frankrijk, Roemenië, Albanië, Zwitserland

Poule B - Engeland, Rusland, Wales, Slowakije

Poule C - Duitsland, Oekraiïne, Polen, Noord-Ierland

Poule D - Spanje, Tsjechië, Turkije, Kroatië

Poule E - België, Italië, Ierland, Zweden

Poule F - Portugal, IJsland, Oostenrijk, Hongarije

Openingswedstrijd zal dus Frankrijk-Roemenië zijn.

Ondanks dat we er niet bij zijn: ik heb er zin in. Zal ook zeker weer zo veel mogelijk wedstrijden gaan kijken :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...