Bierbuikje Geplaatst: 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2015 Ik hoop niet dat ik dan jupiler moet drinken want dan kon het wel een zware cursus worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2015 Straks ga je nog vertellen dat Heineken lekkerder is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2015 Straks ga je nog vertellen dat Heineken lekkerder is. Ik zal je eens vertellen dat Heineken lekker is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2015 Daar ben ik het toch mee oneens. Moet ook wel, gezien de nieuwe versie van m'n sig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2015 FROODOOO, NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2015 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2015 Auw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2015 Crap. Geen Nederland volgend jaar. Gelukkig is Hofplein door politie hier afgezet, wordt nu al gek van al het getoeter... Stelletje asocialen... Hoop dat Turkije niet door de kwalificatie heen komt en dat Belgie het EK wint. Dan kan Nederland nu gaan bouwen. Het was al poosje vergane glorie, het was puur afwachten wanneer dit zou gebeuren. Ondanks de goede prestaties op afgelopen 2 WK's. Stond net vast met mn auto op het Hofplein. Het was inderdaad iets drukker dan ik verwacht had. Maarja, op het vorige WK stond het Hofplein ook iedere keer vol met toeterende mensen na iedere overwinning van Nederland. Wat maakt het uit joh? Er zal wel niks meer in de buurt georganiseerd worden nu Nederland er uit ligt. Wat het mij uitmaakt? Ten eerste dat NL is uitgeschakeld door datzelfde land, ten tweede dat ik er wakker door werd gehouden. Gewoon boete voor onnodig toeteren en dan is de kas van de overheid lekker gevuld en heb ik rust. En ja, bij de wedstrijd van NL was het ook feest bij Hofplein, maar toen was heel het gebied ivm een activiteit afgesloten (gebeurt wel vaker) en werd niet op eigen houtje voor overlast gezorgd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2015 De te spelen wedstrijden voor de overige acht landen: Bosnia vs Ireland Sweden vs Denmark Ukraine vs Slovenia Norway vs Hungary Oekraïne kijkt al uit naar diens match, de laatste keer ging dat zo: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MovieGamer Geplaatst: 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2015 Oekraïne - Slovenië Zweden - Denemarken Bosnië en Herzegovina - Ierland Noorwegen - Hongarije De vetgedrukte landen gaan ook naar het EK 2016 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2015 Ik zie nu pas dat dit topic is geopend door BelgianRedDevils... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 23 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2015 Inderdaad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2015 Loting zit erop, met name de poule van België is erg interessant geworden met Italië, Zweden en Ierland als tegenstanders. Dat worden stuk voor stuk wedstrijden om naar uit te kijken wat mij betreft Verder lijkt Frankrijk het wel redelijk makkelijk te hebben, en ben ik ook zeer benieuwd naar de poule van Spanje. Daarin zitten toch ook wel lastige tegenstanders waar ze het wel eens moeilijk mee konden krijgen. De loting: Poule A - Frankrijk, Roemenië, Albanië, Zwitserland Poule B - Engeland, Rusland, Wales, Slowakije Poule C - Duitsland, Oekraiïne, Polen, Noord-Ierland Poule D - Spanje, Tsjechië, Turkije, Kroatië Poule E - België, Italië, Ierland, Zweden Poule F - Portugal, IJsland, Oostenrijk, Hongarije Openingswedstrijd zal dus Frankrijk-Roemenië zijn. Ondanks dat we er niet bij zijn: ik heb er zin in. Zal ook zeker weer zo veel mogelijk wedstrijden gaan kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2015 Eigenlijk zouden we gewoon 3 keer moeten winnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2015 België gaat het niet makkelijk krijgen, maar ze zullen wel overleven. Poule D zal spannend worden voor de tweede plaats, Portugal moet ook doorgaan. Eigenlijk hoop ik dat Albanië gewoon iederen oprolt, al zal dat wel niet gebeuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.