MovieGamer Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 (bewerkt) Mijn voorspelling welke landen doorgaan per groep. Groep A: Frankrijk en Zwitserland Groep B: Engeland en Rusland Groep C: Duitsland en Polen Groep D: Spanje en Kroatië Groep E: Italië en België Groep F: Portugal en IJsland Verder gaan ook de volgende landen door: (4 beste nummers 3) -Wales -Oekraïne -Ierland -Oostenrijk Bewerkt: 12 december 2015 door Noretz Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Mooie loting, ik verwacht vooral dat poule C en E erg spannend worden. Heb wel erg veel zin in wedstrijden als Polen - Duitsland, België - Italië en Engeland - Rusland. Ik ben zelf deze keer voor Oostenrijk en kan niet klagen met de poule. IJsland en Hongarije zijn allebei geduchte tegenstanders vermoed ik. Reageren
thebig Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Als ik zo het lijstje met 'Absoluut Niet' van deze ochtend in de krant vergelijk met wat België uiteindelijk geloot heeft, komt het eigenlijk bijna perfect overeen. Ondanks dat denk ik wel dat België nog altijd wel de poulefase zou moeten overleven. Het maakte eigenlijk niet uit welke landen er precies geloot werden, ik denk dat België nu wel op het niveau gekomen is dat we stilaan wel moeten verwachten dat ze toch minstens de poulefase gemakkelijk doorgeraken. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 (bewerkt) In elke poule zit wel een land die duidelijk eerste gaat worden in de poule (op papier, jajaja bal is rond etc.), maar België heeft toch nog Italie als lastig land, maar Ik verwacht dat de zuiderburen doorgaan. Ze zitten in een goede vorm, helaas Eden Hazard iets minder bij Chelsea. Hopelijk piekt hij op het juiste moment. Bewerkt: 12 december 2015 door NickOwnage Reageren
SpacyColours Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Ik wed 10 euro dat Italië niet van Ierland gaat winnen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Ik wed 10 euro dat Italië niet van Ierland gaat winnen. Weet je dat zeker? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Ik wed 10 euro dat Italië niet van Ierland gaat winnen. Weet je dat zeker? Ik denk dat hij inderdaad gelijk heeft. Brazilië verloor na 13 seconde al van Ierland. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Ik wed 10 euro dat Italië niet van Ierland gaat winnen. Weet je dat zeker? Ja joh, soms moet je gek doen in het leven. Neem je de weddenschap van me aan? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Goh, op zich moet het wel lukken. We hebben nog recent van Italië gewonnen, wat dat binnen een goed half jaar betekent is een andere vraag, we zien het wel. Wie er gaat winnen in groep F wordt nog interessant. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.