Jump to content

Aventador

Recommended Posts

Geplaatst:

Auto's gebruik ik niet vaak in mijn werken, dus het leek me leuk om dat eens te doen. Het is een Lamborghini Aventador geworden - een model waar veel kritiek op is geweest in de autowereld. Anyway:

IdA0FFd.png

Geplaatst:

In wat voor'n opzicht was er dan kritiek op deze Lamborghini? Volgens mij is het juist een succes geworden en verkoopt de Aventador als een gek. Toen ik in Monaco was afgelopen zomer waren het net Volkswagens, zo veel zie je er.

Geplaatst:

Ik ben niet zo ontzettend into de autowereld, maar ik heb me door een autoliefhebber laten vertellen dat er autobladen waren die 'm hebben uitgeroepen tot 'lelijkste Lambo ooit'. Ik heb dit maar gewoon voor waar aangenomen. :puh:

Heb je misschien ook nog een inhoudelijke beoordeling? :clown:

Geplaatst:

Ja, aangezien ik wel in de autowereld geïnteresseerd ben vind ik het een goede keuze. De Aventador is echt een modern stukje auto kunst en ziet er gewoon wreed uit, en al helemaal in het mat-zwart!, al zie ik liever een Lamborghini met mooie velle kleuren, maar dat terzijde.

Dat vuur effect ziet er ook tof uit, lijkt net of hij keihard wil weg rijden. Als ik een cijfer moest geven; 8,5/10

Gemaakt in Photoshop? Koos je de Aventador omdat Christian Bale erin reed in The Dark Knight?

Geplaatst:

Gemaakt in Photoshop, ja. De Aventador heb ik puur gekozen omdat ik 'm zelf erg tof vind. De achterkant is wat minder, maar die voorkant... _O_

Geplaatst:

Ik vind 'm goed gelukt! Met de filters in je werk zit het wel goed en de blur om de auto heen geeft een vet effect, zeker met die textures rond de achterkant van de Lamborghini. Goed werk, ik hoop nog meer van je te zien!

Geplaatst:

Holy shit, Silver, echt waar.

Zonder twijfel al de mooiste signature sinds 2014, en misschien zelfs ook sinds 2013.

Dat effect maakt het echt helemaal. Ik heb werkelijk geen idee hoe je dat gefixt hebt, maar respect. De blur is op zich ook wel goed, vooral langs de linkerkant. De rechterkant had ik misschien wat meer verscherpt, integendeel tot wat je nu hebt gedaan. Zo lijkt de auto echt uit een waas te kopen, maar als je de voorkant dan goed ziet, zie je dat het een superscherpe en moderne auto is.

Anyways, KUTGW! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Zeer mooi! de mooiste van het jaar die ik nu gezien heb! _O_

Bewerkt: door xCrazyShotgun

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...