KoningJesper Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Hey, ik ben bezig met een parodie op de Tour de France: De Tour de San Andreas . Wat zouden jullie een mooi einde vinden. Graag in de stad, Los Santos, zelf Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Hey, ik ben bezig met een parodie op de Tour de France: De Tour de San Andreas . Wat zouden jullie een mooi einde vinden. Graag in de stad, Los Santos, zelf dat je weggaat in een prived jet Reageren
KoningJesper Geplaatst: 10 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Ik bedoel meer de plek. In de Tour de France is dat de champs elysees bijvoorbeeld. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Ik bedoel meer de plek. In de Tour de France is dat de champs elysees bijvoorbeeld. ik dacht het is leuk om met je fietsje naar prived jet te gaan en dan wegvliegen :3 Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 (bewerkt) Laatste etappe of iets anders? Bewerkt: 10 januari 2014 door xCrazyShotgun Reageren
KoningJesper Geplaatst: 10 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Dat is ook wel een leuk idee Alleen is het jammer dat je geen private jets kan plaatsen of hebben in een race. Dacht ik Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Dat is ook wel een leuk idee Alleen is het jammer dat je geen private jets kan plaatsen of hebben in een race. Dacht ik jammer in lossantos wel vond het leuker dat je die hoge berg op moest klimmen Reageren
KoningJesper Geplaatst: 10 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 (bewerkt) @ Shotgun. Het is niet in etappes dus gewoon een locatie waar je eindigt. @Ballas Wat is daar precies? @Tjarda Je bent ook de mt Chilliad opgeklommen. Een heel rondje langs de map Bewerkt: 10 januari 2014 door SheldonCooper Reageren
thebig Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Da's zeer moeilijk, aangezien de Tour de France al heel lang op de Champs-Elysées eindigt. In Los Santos is er niet echt zo'n avenue die je zou kunnen gebruiken als einde. Ik zou sowieso een mooie plek/monument als eindplek nemen. Daarom lijkt Galileo Observatory of Vespucci Beach wel een mooi einde. Als je toch nog wat van de integriteit wilt houden van de eindrit, kan je het uiteraard laten eindigen op de paardenrenbaan met een paar rondjes. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 weet ik veel heb random een plaats aangeklikt Reageren
Basssss Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Ik zou langs het strand van Los Santos doen, of op de pier. Dat zijn denk ik wel mooie eindpunten. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 10 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Oh oke. Maar ik heb het liefst een soort monument, of iets waar je onder door moet @thebig. Ik heb het liefst inderdaad zo een monument. Het Observatory is inderdaad wel een goed idee. Vespuccie beach is al langs gereden Andere mensen nog ideeen? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 (bewerkt) Hier? Bewerkt: 10 januari 2014 door xCrazyShotgun Reageren
KoningJesper Geplaatst: 10 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 De pier en de observatory zijn goede idee! Maar ik heb het liefst er nog een paar zodat ik goede keus heb. Bedankt allemaal!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.