Crazy-Ghost Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Volgensmij is een clan dit ookal aan het organiseren? Ot: vinewood misschien als eind. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 10 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 (bewerkt) Ik denk dat het de pier wordt of galileo. ff kijken of je goed rondjes kan rijden bij galileo Vinewood vind ik niet echt een einde. Er wordt natuurlijk wel door heen gereden EDIT: Ik heb Galileo Observatory als einde genomen. Hij is 21 miles lang en heeft het maximale aantal checkpoints. Hij komt zo online Bewerkt: 10 januari 2014 door SheldonCooper Reageren
Shopke Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 In Rockford Hills (de kakbuurt ) ligt een 'centrum' waardoor je heen kan rijden/fiesten/lopen. Misschien is dat een mooie afsluiter? En langs het Vinewood sign natuurlijk! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 10 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 In Rockford Hills (de kakbuurt ) ligt een 'centrum' waardoor je heen kan rijden/fiesten/lopen. Misschien is dat een mooie afsluiter? En langs het Vinewood sign natuurlijk! Ik eindig bij Observatory En ik kom zo ongeveer langs de Sign Reageren
KoningJesper Geplaatst: 10 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 grovestreet Hahahaha Er staat: The connection to the Rockstar cloud serves has been lost. This feature is unavailable until the connection is restored. Hoelang kan dat duren. of ben ik echt mijn Tour de San Andreas kwijt Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Misschien zou je nou een paar rondjes rond de Maze Bank Arena kunnen doen? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 10 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Niet genoeg checkpoints voor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.