Jump to content

Mors Mutual Insurance


Caswessels

Recommended Posts

Vandaag had ik heel slim mijn eigen auto opgeblazen onder een missie. Dus na de missie belde ik om mijn auto terug te claimen, maar zeggen steeds dat alle lijnen bezet zijn binnen Mors Mutual Insurance. Ik heb dit al vaker geprobeerd maar blijft dit steeds opnieuw zeggen en onder tussen mist er dus wel een auto uit mijn garage. Heeft iemand hier ook last van of een oplossing? Ik hoor graag van jullie.

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal gesproken zou je vehicle (zover ik mij herriner) moetten respawnen na de missie. Weet je zeker dat je auto verdwenen is? Heb je een paar keer gereconnect? Want er zijn meerdere problemen gaande over verdwijnende voertuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam er laatst achter dat je auto's gevonden op straat bij LS Customs moet verzekeren.

Als je een auto in je garage parkeert krijg je alleen een tracker.

Als je een auto op internet koopt is dat wel inclusief verzekering.

Ben dankzij griefers meerdere auto's verloren als ik ze bij LS Customs wou verzekeren.

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik de "bewerk"-knop onderaan je geplaatste bericht als je nog iets wil toevoegen. ;) <<<

Als je de mechanic belt. Staat de auto dan wel in de lijst? Zo biet dan heb je hem niet goed verzekerd denk ik

Niet waar, als de auto in de lijst staat, maar met (destroyed) achter z'n naam, dan is ie niet goed verzekerd.

Tenzij je 'm van internet hebt natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de mechanic belt. Staat de auto dan wel in de lijst? Zo biet dan heb je hem niet goed verzekerd denk ik

Niet waar, als de auto in de lijst staat, maar met (destroyed) achter z'n naam, dan is ie niet goed verzekerd.

Tenzij je 'm van internet hebt natuurlijk.

ja wel hoor dan moet je de verzekering bellen. als tie er niet staat dan zat er alleen een tracker op

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...