Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey iedereen,

Mijn Shepherd-line, heeft ruimte gemaakt voor mijn Simple-line,

Mijn doel hiervan was om vrij simpel, met maar een klein vleugje geur en kleur iets antieks, maar toch ook iets vernieuwends neer te zetten. Vandaar het simpele lettertype.

Hoe vinden jullie het en hebben jullie nog wat tips?

groetjes,

Nicola

Bewerkt: door NicolaB

Het geeft wel een leuk effect, het eerste deel van je naam in je signature, en de laatste letter in je avatar. Maar ik zou zelf de lettergrootte of de afmetingen wat kleiner doen want nu is het wel erg groot en daarom een beetje afleidend. :puh:

Bewerkt: door SpacyColours
Geplaatst:

Goed lettertype man! Houdt inderdaad een beetje het midden tussen iets antiek en moderns. De ruimte tussen de letters is ook interessant, staat in mijn optiek wel classy. Het dunne glow-randje zou ik persoonlijk ook in het blauw hebben toegepast, maar dit misstaat ook niet. Leuk, clean werkje. :tu:

Het geeft wel een leuk effect, het eerste deel van je naam in je signature, en de laatste letter in je avatar. Maar ik zou zelf de lettergrootte of de afmetingen wat kleiner doen want nu is het wel erg groot en daarom een beetje afleidend. puh2.gif

Het was de bedoeling om met iets simpels onderscheid te maken. :puh:

Goed lettertype man! Houdt inderdaad een beetje het midden tussen iets antiek en moderns. De ruimte tussen de letters is ook interessant, staat in mijn optiek wel classy. Het dunne glow-randje zou ik persoonlijk ook in het blauw hebben toegepast, maar dit misstaat ook niet. Leuk, clean werkje. :tu:

Oke bedankt, ik zal kijken hoe dat staat :tu:

Edit:

Ik heb hem blauw gemaakt en iets kleiner. Het staat wel wat neutraler vind ik. Ik heb een donkere en een wat lichter blauwe versie.

Nicolablue2_000009.png

nicolablue_000009.png

Untitled_000009.png

Zelfde geld voor de B, maar de rest doe ik later... Ik moet nu echt gaan slapen :puh:

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

Ik vind persoonlijk de middelste het mooist, dus die waarbij de blauw iets lichter is :)

Verder heeft het lettertype een nette uitstraling. Simpel, maar toch iets wat opvalt.

Geplaatst:

De middelste lijkt mij het mooiste, mooie kleur en mooie lettertype wat bij de naam past. Zeer mooi! :tu:

Geplaatst:

Ik vind persoonlijk de middelste het mooist, dus die waarbij de blauw iets lichter is :)

Verder heeft het lettertype een nette uitstraling. Simpel, maar toch iets wat opvalt.

De middelste lijkt mij het mooiste, mooie kleur en mooie lettertype wat bij de naam past. Zeer mooi! :tu:

Dank jullie wel voor jullie adviezen. :tu: Ik heb nu zowel mijn sign als mijn avatar, in die blauwe stijl gemaakt.

nicolablue_000009.pngphoto-136850.png

Untitled_000009.pngphoto-136850.png?_r=1389386253

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...