NicolaB Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 (bewerkt) Hey iedereen, Mijn Shepherd-line, heeft ruimte gemaakt voor mijn Simple-line, Mijn doel hiervan was om vrij simpel, met maar een klein vleugje geur en kleur iets antieks, maar toch ook iets vernieuwends neer te zetten. Vandaar het simpele lettertype. Hoe vinden jullie het en hebben jullie nog wat tips? groetjes, Nicola Bewerkt: 10 januari 2014 door NicolaB Reageren
SpacyColours Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 (bewerkt) Het geeft wel een leuk effect, het eerste deel van je naam in je signature, en de laatste letter in je avatar. Maar ik zou zelf de lettergrootte of de afmetingen wat kleiner doen want nu is het wel erg groot en daarom een beetje afleidend. Bewerkt: 10 januari 2014 door SpacyColours Reageren
Silverbyte Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Goed lettertype man! Houdt inderdaad een beetje het midden tussen iets antiek en moderns. De ruimte tussen de letters is ook interessant, staat in mijn optiek wel classy. Het dunne glow-randje zou ik persoonlijk ook in het blauw hebben toegepast, maar dit misstaat ook niet. Leuk, clean werkje. Reageren
NicolaB Geplaatst: 11 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 (bewerkt) Het geeft wel een leuk effect, het eerste deel van je naam in je signature, en de laatste letter in je avatar. Maar ik zou zelf de lettergrootte of de afmetingen wat kleiner doen want nu is het wel erg groot en daarom een beetje afleidend. Het was de bedoeling om met iets simpels onderscheid te maken. Goed lettertype man! Houdt inderdaad een beetje het midden tussen iets antiek en moderns. De ruimte tussen de letters is ook interessant, staat in mijn optiek wel classy. Het dunne glow-randje zou ik persoonlijk ook in het blauw hebben toegepast, maar dit misstaat ook niet. Leuk, clean werkje. Oke bedankt, ik zal kijken hoe dat staat Edit: Ik heb hem blauw gemaakt en iets kleiner. Het staat wel wat neutraler vind ik. Ik heb een donkere en een wat lichter blauwe versie. Zelfde geld voor de B, maar de rest doe ik later... Ik moet nu echt gaan slapen Bewerkt: 11 januari 2014 door NicolaB Reageren
Dippie Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Ik vind persoonlijk de middelste het mooist, dus die waarbij de blauw iets lichter is Verder heeft het lettertype een nette uitstraling. Simpel, maar toch iets wat opvalt. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 De middelste lijkt mij het mooiste, mooie kleur en mooie lettertype wat bij de naam past. Zeer mooi! Reageren
NicolaB Geplaatst: 11 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Ik vind persoonlijk de middelste het mooist, dus die waarbij de blauw iets lichter is Verder heeft het lettertype een nette uitstraling. Simpel, maar toch iets wat opvalt. De middelste lijkt mij het mooiste, mooie kleur en mooie lettertype wat bij de naam past. Zeer mooi! Dank jullie wel voor jullie adviezen. Ik heb nu zowel mijn sign als mijn avatar, in die blauwe stijl gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.