Jump to content

PC €800,-


Dipsie8

Recommended Posts

Ik heb een tijdje terug een topic gemaakt voor een PC van 400-500 euro maar dat ging dus niet :puh:

Ik heb nu 800 euro, ik vraag me af wat ik daarvoor krijgen kan?

Budget: €800

Doel: Gaming (High end games)

Samengesteld

Geen benodigd randapparatuur

SSD, ja

Besturingsysteem: W8

Geen her te gebruiken onderdelen. :3

In elkaar laten zetten

Geen extra koeling voor overklokken.

mvg,

Dipsie8

Link to comment
Delen op andere websites

Daar kan je best een beste pc voor krijgen

heb je ook al op gamepc.nl gekeken ?

Bewerkt: door -Matthijs-
Dubbelpost samengevoegd, graag de Bewerken-nop gebruiken wanneer je nog iets aan je post wilt toevoegen.
Link to comment
Delen op andere websites

Even wat geprobeerd.

[table=header]Component|Beschrijving|Prijs

Behuizing|Antec VSK-4000E|€34,99

Voeding|Corsair CS550M|€84,90

Moederbord|ASUS B85M-G (Socket 1150)|€69,90

Processor|Intel Core i5-4440 Boxed|€174,90

Geheugen|Corsair 8 GB DDR3-1600 Kit|€89,90

Grafische Kaart|MSI N660 TF 2GD5/OC|€169,90

SSD|Kingston SSDNow V300 SV300S37A/120G, 120 GB SSD|€74,90

OS|Microsoft Windows 8.1 NL|€99,90

Totaal| |€799,29[/table]

Dit systeem heeft nu enkel een SSD van 120GB. Dat is genoeg voor Windows (~24GB) en een handvol games, maar als je nog oude HDD's hebt liggen dan kan je die er eventueel bij steken. De behuizing is niet echt je-van-het dus je zou nog kunnen overwegen om deze te veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ik snap niet dat mensen steeds gamepc.nl voorstellen. Ik ben een groot voorstander van zelf bouwen!

Bij de mijne ook gedaan. Werkt als een trein en VEEL goedkoper.

Maargoed niet iedereen kan / wil dat.

Een goed alternatief is http://www.gamecomputers.nl

Na het samenstellen zit er ook een "game meter" bij. Die aangeeft of jou samenstelling bepaalde games gaat trekken of niet.

Bewerkt: door nitivity
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat mensen steeds gamepc.nl voorstellen. Ik ben een groot voorstander van zelf bouwen! Bij de mijne ook gedaan. Werkt als een trein en VEEL goedkoper. Maargoed niet iedereen kan / wil dat. Een goed alternatief is http://www.gamecomputers.nl Na het samenstellen zit er ook een "game meter" bij. Die aangeeft of jou samenstelling bepaalde games gaat trekken of niet.

Ik snap niet dat jij dat website aanraadt. Een "game meter"? Een 1749 euro kostende PC met een i7-3820? 16GB DDR3 1333MHz?

Doe Windows erbij, een prima CPU koeler en het kost je al +2000 euro. Die 2 website verschillen echt niets van elkaar.

En ze hebben nogal het lef om 10 euro extra te vragen als je wil dat je CPU overklokt wordt.

De "game meter" is slechts een slechte 1 april en dure grap.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat mensen steeds gamepc.nl voorstellen. Ik ben een groot voorstander van zelf bouwen! Bij de mijne ook gedaan. Werkt als een trein en VEEL goedkoper. Maargoed niet iedereen kan / wil dat. Een goed alternatief is http://www.gamecomputers.nl Na het samenstellen zit er ook een "game meter" bij. Die aangeeft of jou samenstelling bepaalde games gaat trekken of niet.

Ik snap niet dat jij dat website aanraadt. Een "game meter"? Een 1749 euro kostende PC met een i7-3820? 16GB DDR3 1333MHz?

Doe Windows erbij, een prima CPU koeler en het kost je al +2000 euro. Die 2 website verschillen echt niets van elkaar.

En ze hebben nogal het lef om 10 euro extra te vragen als je wil dat je CPU overklokt wordt.

De "game meter" is slechts een slechte 1 april en dure grap.

Je mag zeggen wat je wil, maar als je niet zelf kunt bouwen dan is dat iniedergeval een betere optie dan gamepc... :bier:

Lezen blijft lastig voor sommige mensen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je mag zeggen wat je wil, maar als je niet zelf kunt bouwen dan is dat iniedergeval een betere optie dan gamepc... :bier:

Lezen blijft lastig voor sommige mensen.

Je weet dat Alternate, Azerty, en meerdere bedrijven de optie bieden dat zij de pc bouwen?

Link to comment
Delen op andere websites

Even wat geprobeerd.

[table=header]Component|Beschrijving|Prijs

Behuizing|Antec VSK-4000E|€34,99

Voeding|Corsair CS550M|€84,90

Moederbord|ASUS B85M-G (Socket 1150)|€69,90

Processor|Intel Core i5-4440 Boxed|€174,90

Geheugen|Corsair 8 GB DDR3-1600 Kit|€89,90

Grafische Kaart|MSI N660 TF 2GD5/OC|€169,90

SSD|Kingston SSDNow V300 SV300S37A/120G, 120 GB SSD|€74,90

OS|Microsoft Windows 8.1 NL|€99,90

Totaal| |€799,29[/table]

Dit systeem heeft nu enkel een SSD van 120GB. Dat is genoeg voor Windows (~24GB) en een handvol games, maar als je nog oude HDD's hebt liggen dan kan je die er eventueel bij steken. De behuizing is niet echt je-van-het dus je zou nog kunnen overwegen om deze te veranderen.

vervang die i5 dan wel voor een i5 4670k ;)

Je mag zeggen wat je wil, maar als je niet zelf kunt bouwen dan is dat iniedergeval een betere optie dan gamepc... :bier:

Lezen blijft lastig voor sommige mensen.

Je weet dat Alternate, Azerty, en meerdere bedrijven de optie bieden dat zij de pc bouwen?

Dit dus. En laat bovenstaande optie nog altijd 10x voordeliger en slimmer zijn dan iets als gamepc.nl of wat voor pre-built systeem dan ook.

Bewerkt: door Limbolander
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is verboden om warez te bespreken op GTAForum.nl en iemand aanraden om warez te gebruiken is al helemaal uit den boze. Jammer dat de moderators in het Computer Talk subforum zo inactief zijn, want ik rapporteer een boel hier wat eigenlijk niet door de beugel kan. Zo ook jouw bericht, ik had je al gerapporteerd voordat Woody268 zijn nutteloze reactie plaatste (Hij had namelijk ook gewoon moeten rapporteren en doorlopen. Nu doe ik het zelf ook 'fout').

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Megadreams: Het bespreken van warez is strikt verboden op dit forum. Posts die hieraan gerelateerd waren zijn oftewel verwijderd oftewel bewerkt. Daarnaast zijn de nodige straffen ook uitgedeeld. Het wil niet zeggen dat omdat ik op dit moment helaas erg inactief ben dat dit opeens zomaar kan.<<<
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...