Jump to content

Wat gebeurd er als......


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey, vraagje.

Ik wil het zelf namelijk niet uitproberen dus misschien weten jullie het.

Ik speel gta online en ik heb de duurste appartement.

Maar ik heb een karakter die niet echt bij dat super luxe

appartement past. :puh: Hij rijd normaal in een zwarte Dominator.

Beetje z'n gast die houd van Rock, musslecars en zwart. (Ik dus :puh:)

Daar past een luxe appartement niet bij vindt ik.

Nou heb ik dan die luxe appartement en heb me garage vol

staan met auto's die niet bij die karakter past.

Mijn vraag. Wat gebeurd er als ik een andere huis koop?

Een huis dat bij deze gozer past.

Wat gebeurd er met mijn huis en met mijn auto's?

Dit is hem. :puh:

0_0.jpg

Dit is zijn auto. :D

0_0.jpg

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Ligt eraan,

Als je een huis koopt met een 6-auto garage raak je als je garage vol is de 4 laatst aangeschafte voertuigen kwijt.

Koop je een 2-garage appartement, dan raak je de laatste 8 auto's kwijt.

Simpel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou idd eerst de voertuigen die je kwijt wil verkopen en dan ga je op zoek naar 'n nieuw appartementje.

Houd er daar wel rekening mee dat alle 10-car appartementen zo luxe zijn en dat dit de enige appartementen zijn met 'n zogenaamde planning room.

Zonder planning room kun je straks zelf geen heists plannen en ben je dus afhankelijk van anderen.

Als je andere huis koopt, krijg je de helft van je geld van je vorige appartement, en je auto´s gaan gewoon mee.

Das dus niet helemaal waar.

Als je 'n appartement met kleinere garage koopt dan raak je 'n deel van je voertuigen kwijt. Dat komt simpelweg omdat er geen ruimte meer voor is. Of je deze voertuigen wel blijft bezitten en terug krijgt op het moment dat je 'n grotere garage koopt of 'n voertuig verkoopt, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik denk echter van niet, aangezien ik dit al eens gedaan heb en 'n voertuig dat ten tijde van de verhuizing naar 'n kleiner appartement bij Mors Insurance stond, daar niet meer stond toen ik weer groter ging wonen.

Dat van dat geld dat je terug krijgt voor de verkoop van je oude appartement, dat zou moeten kloppen. Echter kreeg ik dat bij de laatste keer dat ik verhuisde niet. Wel werd het volledige aankoopbedrag van m'n nieuwe appartement afgeschreven. Dit gebeurde na de laatste patch, dus ik weet niet of dit gewoon 'n foutje was of dat dat systeem nu afgeschaft is.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog steeds me luxe appartement. Ik denk steeds van tja, waarom? Straks ben je levels hoger, ben je rijker

en wil je misschien andere kleding en auto's hebben. En ik ben toch nooit thuis. Ik ben altijd buiten geld bij elkaar

halen, bounty mensen vermoorden en makkelijke missies zoals auto's voor Simeon stelen.

Dus moet nog even nadenken. Ik weet niet of ik er spijt van zal hebben als ik het verkoop.

Ik denk zelf van wel maar ik wil graag een normaal huis met een garage voor me Dominator en Phoenix. :)

Denk er nog even over na. Bedankt voor alle reacties. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...