Guardian1980 Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Neuh, ik kijk elke maandagavond op RTL4, ik ben niet van het vooruit kijken via internet. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Neuh, ik kijk elke maandagavond op RTL4, ik ben niet van het vooruit kijken via internet. Eigenlijk is het net omgekeerd, jij kijkt achterop. Het is een Amerikaanse serie.. Nouja, de Amerikaanse aflevering wordt dus vannacht uitgezonden, deze kijk ik dus morgen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Nee, het is vooruitkijken als het gewoon op de Nederlandse tv is. Ik vind het eigenlijk gewoon chiller om het op TV te kijken. Geloof dat wij bij aflevering...10 zijn. Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Vanavond wordt aflevering 11 uitgezonden, inderdaad. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Ik vind het eigenlijk gewoon chiller om het op TV te kijken. Geloof dat wij bij aflevering...10 zijn. Klikkie! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Haha, ja dat snap ik, maar vind het gewoon een stuk spannender op TV. Reclame op klote momenten, gedwongen om er op een bepaald tijdstip naar te kijken, enz. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Kijk dit nooit want... VI. Is dit iets waar je gewoon een keer kan inspringen? Of snap je er dan niks mee? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Enerzijds is elke aflevering een verhaal op zich en kan je dus prima losse afleveringen bekijken. Aan de andere kant zijn er wat verhaallijnen die door het gehele seizoen lopen, op de momenten dat het daar over gaat mis je dus wel wat info. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 Kak, geen uitzending geweest om een of andere reden. Dat wordt wachten tot volgende week.. Reageren
HA5H Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 (bewerkt) . Bewerkt: 2 november 2016 door HA5H Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Enerzijds is elke aflevering een verhaal op zich en kan je dus prima losse afleveringen bekijken. Aan de andere kant zijn er wat verhaallijnen die door het gehele seizoen lopen, op de momenten dat het daar over gaat mis je dus wel wat info. Het kan inderdaad wel, maar de kracht achter deze serie is juist die verhaallijnen. Daarom wil ik per se elke keer weer kijken. Anders is het imo een stuk minder leuk. Iedere keer hoop je weer op meer info - en die krijg je ook, keer op keer iets meer. Maar altijd net te weinig om je conclusies te trekken. Dat vind ik juist een grote charme aan deze serie en die mis je als je ineens inspringt. Maar je kunt natuurlijk altijd via internet kijken, mocht je een aflevering gemist hebben... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Ik vind persoonlijk dat deze serie hier een beetje overhyped wordt. Ik vind een serie als True Detective toch veel beter in elkaar steken, de IMDB-rating is er in ieder geval naar. Deze serie neemt een loopje met de realiteit en sommige afleveringen komen bij mij zeer ongeloofwaardig over. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Ik vind persoonlijk dat deze serie hier een beetje overhyped wordt. Ik vind een serie als True Detective toch veel beter in elkaar steken, de IMDB-rating is er in ieder geval naar. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. Er zijn complete volksstammen die CSI, NCIS e.d. fantastisch vinden, en dat vind ik dan juist weer helemaal niks. Zo'n IMDB-rating is natuurlijk ook niet objectief. Deze serie neemt een loopje met de realiteit en sommige afleveringen komen bij mij zeer ongeloofwaardig over. Ik denk dat elke serie op tv wel afwijkt van de realiteit. De realiteit is namelijk lang niet altijd spannend. En spanning is juist vaak de factor die kijker trekt. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 "I have no secrets!" Ik vertrouw die echtgenoot echt niet. Wil zo graag dat dat deel niet wegvalt van Lizzy, maar vertrouw hem geenszins. Mss heeft hij te maken me de groep die de camera's installeerde ofzo? Geen idee wat, maar vertrouw hem niet. Reageren
3L1077 Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Dit weekend begint de serie weer. Ik zal hier maar niet teveel lezen, ivm met spoilers. Tenzij we nu parallel lopen? Hebben jullie nu de midseason finale gezien, of zijn jullie daar voorbij? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.