Dead01 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Hey,ik ben hier nog vrij nieuw maar in gta niet echt :-). Ik heb die Parachute al gevonden maar ik krijg da dit ding niet open.Ik speel op de pc wel ,ik probeer hem op die grote berg maar ik stort altijd te pletter. Wat moet je doen thx Dead01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Hey welkom op het 'gtaforum'. Ik ga jou eens even helpen met je probleem. Om je parachute te openen kun je de toets gebruiken waarmee je eigenlijk schiet, misschien dat dat werkt. Of de actie knop 'tab'. Voor meer informatie over de Pc-besturingen, klik hier. Dan kun je even de knopjes testen totdat je in de lucht blijft zweven. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead01 Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Hey welkom op het 'gtaforum'.Ik ga jou eens even helpen met je probleem. Om je parachute te openen kun je de toets gebruiken waarmee je eigenlijk schiet, misschien dat dat werkt. Of de actie knop 'tab'. Voor meer informatie over de Pc-besturingen, klik hier. Dan kun je even de knopjes testen totdat je in de lucht blijft zweven. Succes! Morgen is proberen ze want ga nu slapen:-).Het is wat een lange dag gta geweest.van elf tot nu:-). Thx man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 En misschien ook niet geheel onbelangrijk: doe hem op tijd open! In tegenstelling tot Battlefield zweef je hier niet meteen zodra je het schietknopje aangeraakt hebt. Wil je ook nog eens perfect landen moet je naar achteren inhouden om het moment dat je de grond gaat raken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Nog een tip: Doe altijd open wanneer het spel dat zegt. Niet later. Want dan is je para wel open maar val je toch te pletter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Als je de parachute op wil moet je het schietknopje van je controler inhouden en niet erop tappen anders gaat hij namelijk niet open Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Als je de parachute op wil moet je het schietknopje van je controler inhouden Controller? Ik speel op de pc wel Als je even goed zou gekeken hebben heeft hij het op de PC. @Dead01: Van de Mount Chiliad kan je haast niet goed landen met een parachute. Als je springt vlieg je direct de pletter tegen de berg. Je zou beter van uit een vliegtuig springen en dan uitspringen, dat is hoger en je hebt een mooier uitzicht. Als je in nog geen vliegtuig kan dat moet je naar dat Grote Gebouw gaan in Los Santos. Als je het gebouw niet kan vinden gebruik dan even de zoekfunctie, dan vindt je het vast wel. Succes! Bewerkt: 20 juli 2005 door Silverwing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) oh oeps :lol: maar dan is dat nog van toepassing volgens mij en als je van Mount Chiliad wil springen pak je eerst een parachute die daar ligt daarna de mountainbike en dan spring je over de railing bij die viewpoint en volgens mij kom je dan niet meer tegen de bergen aan... en als je je parachute dan heel vroeg open doet kun je van de berg weg vliegen. Bewerkt: 20 juli 2005 door Mark B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Mijn tip is probeer in het hoogste gebouw van Ls waar helicopter staat naast een autosnelweg offtopic:PS:Bij mij staat er nooit een helicopter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Mijn tip is probeer in het hoogste gebouw van Ls waar helicopter staat naast een autosnelwegofftopic:PS:Bij mij staat er nooit een helicopter Hij vraagt niet waar je kan Parachuten/Ski Diven. Maar hoe dat moet. Maar op zich kan je van dat gebouw goed ski-diven ook als dat grote puntige gebouw in SF. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 zoals al eerder gezegd: ga op dat grote ronde gebouw in downtown LS staan(er is een gele markering om naar binnen te gaan), pak de parachute en spring. Als er op je scherm "Open your parachute" komt, druk dan op de schiettoets suc6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead01 Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Het is gelukt dus toch van de berg,nu ga ik eens proberen van gebouwen,maar zoals sommige hier zeiden op de berg storte ik vaak te pletter maar als je er af sringt waar dat balkon is met die vlag daar kun je wel goed springen moet ik zeggen;-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.