iRico Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Hey, zou iemand deze .GIF afbeelding willen verkleinen naar 500x150? Alvast bedankt! Greetzz. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 (bewerkt) Ik neem aan dat je deze afbeelding/gif als signature wilt gebruiken? Dat gaat denk ik niet lukken. De afbeelding is in de grootte zoals jij post 888KB. Als ik de afbeelding verklein: Dan is de grootte van het bestand ook wat verlaagd, namelijk naar 720.2KB (150kb is toegestaan op het forum.) Maar ik kan de grootte verlagen door middel van de kleuren aan te passen. Ik heb de kleuren echter zover teruggeschroefd dat de afbeelding niet echt duidelijk meer is. Ikzelf zou geen gif signature willen met zo'n kwaliteit. Weet niet hoe jij erover denkt. Er zitten nu maar 4 kleuren in, en de afbeelding is 137.97kb groot. Ik denk dat je een kortere gif moet zoeken, want deze is ook vrij lang. Goodluck Bewerkt: 11 januari 2014 door .Whoopdidoo. Reageren
iRico Geplaatst: 11 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Bedankt. Ik heb hem even verkort. Zoals je ziet in me Sig Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Bedankt. Ik heb hem even verkort. Zoals je ziet in me Sig Ook de verkorte versie is nog te groot om te mogen dragen in je handtekening (max. 150 kB). Of je moet genoegen nemen met slechte kwaliteit of je moet op zoek naar iets anders... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.