Nyltje Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Geplaatst: 12 januari 2014 Van 1 t/m 9 staat de spatie goed, maar na 10 is de spatie opeens heel veel groter. Hoe los ik dit op? Als ik instel dat het letters zijn, dan heb ik het probleem niet. Weet iemand hoe ik dit probleem oplos? Nyltje! Reageren
Crypteq Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Geplaatst: 12 januari 2014 Ik neem aan dat je een recente (2007 +) Word gebruikt? Zoja, Ga naar de ribbon: Beeld en vink het vakje aan waarachter "Liniaal" staat. Ga nu naar de regels waar de tekst niet correct uitgelijnd is, en zet daar de cursor neer. Je zal bovenin de liniaal nu zien dat de uitlijning niet klopt. Sleep de omcirkelde "slider" naar de positie dat het correct uitgelijnd staat. Herhaal dit voor elke die niet correct uitgelijnd staat. Hoop dat je er wat aan hebt Reageren
Nyltje Geplaatst: 12 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2014 (bewerkt) Bedankt! ;D Bewerkt: 12 januari 2014 door Nyltje Reageren
Crypteq Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Geplaatst: 12 januari 2014 (bewerkt) Ik heb Microsoft Office 2013, ik heb dat balkje niet.Ik denk dat je ergens kan instellen dat het balkje zichtbaar is, maar ik kan die instelling niet vinden. Zoals ik al zei: "Ga naar de ribbon (balk bovenaan): Tab: Beeld en vink het vakje aan waarachter "Liniaal" staat."Dan krijg je die balk te zien. @Hierboven Toch gevonden? In ieder geval, geen probleem Bewerkt: 12 januari 2014 door Crypteq Reageren
Nyltje Geplaatst: 12 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2014 Ik heb Microsoft Office 2013, ik heb dat balkje niet.Ik denk dat je ergens kan instellen dat het balkje zichtbaar is, maar ik kan die instelling niet vinden. Zoals ik al zei: "Ga naar de ribbon (balk bovenaan): Tab: Beeld en vink het vakje aan waarachter "Liniaal" staat."Dan krijg je die balk te zien. Ja ik had helemaal niet goed gelezen. Mijn fout. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.