Jump to content

[PS3] blijft hangen op "Loading story line"?


Sublime

Recommended Posts

Ik heb gister een nieuwe hardeschijf in de PS3 gebouwd van mijn broer. Hiervoor had ik een volledige backup gemaakt en ook weer teruggeplaatst. Dit was volgens mij een volledige copy van zijn HDD (~29GB). Na het installeren van de HDD heb ik de gegevens weer terug gezet en alles stond weer zoals eerst (Games/saves/berichten/accounts).

Aangezien ik de PS3 door had geblazen wou ik testen of de blu-ray drive nog goed functioneerde, ik probeer dus GTA V op te starten. Deze blijft echter voor 5 minuten op Loading Storyline hangen. Ik heb andere games geprobeerd maar die draaien wel gewoon netjes. Ik moest hiervoor wel net een update van 45MB downloaden, heeft dit er misschien wat mee te maken. Of heb ik het gewoon te snel opgegeven en duurt het altijd zo lang?

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit vanaf de eerste keer opstarten dat hij blijft hangen, of als je al hebt opgestart en een andere save game laadt? En blijft het laadscherm ook hangen (dus dat de artwork gewoon stil blijft staan)?

Ik heb dat, als ik heb opgestart en een save game laadt, dat het spel blijft hangen op een van de laadartworks. Een oplossing daarvoor is om je eerst uit te loggen bij PSN voor je het spel opstart. Daarna zou alles gewoon moeten werken. Eens je in je save game zit, kan je je gewoon weer inloggen bij PSN.

Een zeer irritante fout in het spel, heb ik al meerdere malen ondervonden. Hopelijk is het te fiksen.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet erg bekend met GTA V omdat de PS3 niet van mij is, maar het artwork beweegt wel gewoon. Ik krijg wel altijd de optie in welke taal ik het wil spelen, is dat normaal? Ik zal die PSN uitloggen zo eens proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat van de taal is normaal, dat komt omdat je ps op Nederlands staat. Als je de taal op Engels instelt zal hij automatisch de Engelse taal nemen bij GTA.

Het kan ook zijn dat er 1 artwork blijft bewegen en het nooit een ander wordt. Voor singleplayer werkt het trucje van psn voormij alvast

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...