Patrickvanderiet Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Hallo, Ik zal het probleem direct melden: Als ik in een nachtclub naar binnen ga kan ik gewoon rondkijken, als ik dan op het rode vlak ga staan (waar normaal missies enz. beginnen) vriest het beeld en kan ik niets meer... Iemand enig idee hoe dit veroorzaakt wordt? Pentium 4 2800 Mhz 1024 MB Geheugen ATI Radeon 9600 Groet, Patrick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Heb je dat alleen bij een nachtclub? Zo ja is het een soort Bug of glitch of gewoon een grote fout in het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patrickvanderiet Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Heb je dat alleen bij een nachtclub? Zo ja is het een soort Bug of glitch of gewoon een grote fout in het spel. Ik heb het alleen bij een nachtclub... voor de rest loopt het spel perfect. Ik heb het spel origineel aangeschaft... maar vind het wel vreemd... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Heb je dat alleen bij een nachtclub? Zo ja is het een soort Bug of glitch of gewoon een grote fout in het spel. Ik heb het alleen bij een nachtclub... voor de rest loopt het spel perfect. Ik heb het spel origineel aangeschaft... maar vind het wel vreemd... Gewoon een bug ik heb dit bij VC als ik een bepaalde wagen neem loopt het helemaal vast en ik heb dit ook bij sa op ps2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Ik heb dat probleem ook. Als ik een auto wil tunen bij Loco Low Co. loopt mijn spel ook vast. :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 opnieuw installeren allemaal en backup wel je savegames Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.