Jump to content

GTA 4 Code (winkel)


GTA-FTW

Recommended Posts

Hallo,ik heb gta 4 gekocht heel lang geleden en heb dat nooit gespeeld dus nu wou ik het spelen maar een probleem me cd-rom is kapot.Dus ik heb een vraag kan ik dan bijvoorbeeld ergens de install ding downloaden en daar me code invullen en met iets uit zetten dat je de vragen om de cd uit te zeten?De code is nog nooit gebruikt.

Als dit illegaal is verwijder de topic dan maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn GTA IV-CDrom is gebroken. Ik heb het spel legaal gekocht, mag ik nu een topic voor een no-CD-crack openen?

Nee. Ondanks dat niet alle vormen van warez per defenitie verboden zijn volgens Nederlandse wet, mag er toch niet over worden gesproken op het forum. Via het Internet is het ondoenlijk om bij iedereen te controleren of ze cracks, kopieën of andere warez legaal mogen gebruiken, en bovendien kunnen anderen--die het originele spel niet hebben--meelezen.

---------------------------------------------------

Kun je hier lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Met een No-CD Crack mogen we je hier inderdaad niet helpen, aangezien dit in 99% van de gevallen gebruikt wordt voor illegale doeleinden. In jouw geval is dit echter volledig legaal, dus je mag het doen, alleen zullen we je er op dit forum niet mee helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...