Jump to content

Personen in je Windows Phone


Nyltje

Recommended Posts

Vandaag m'n nieuwe telefoon binnen, maar ik zit meteen met een irritant probleem. Ik heb een Windows Phone en daarmee moet je dus eerst inloggen met Outlook. Nu is het zo dat hij iedereen van Msn en Skype in m'n contacten/personen heeft gedumt. Nu wil ik ze verwijderen op m'n mobiel, maar dat gaat niet, want dan verwijder ik ze ook op Skype. Weet iemand hoe ik 0 contacten/personen kan hebben op m'n Windows Phone, maar nog al m'n contacten/personen behoud op Skype?

Nyltje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ha, mede Windows Phone gebruiker ;)

Je hoeft niks te verwijderen van je contacten, je kan het gewoon filteren.

  1. Ga naar de instellingen
  2. Veeg naar rechts voor de "Toepassingen"
  3. Ga naar Personen
  4. Contactenlijst filteren
  5. En vink aan wat je wilt in je lijst :)

Zoals hieronder te zien:

1.png2.png3.png

Link to comment
Delen op andere websites

Dat had ik al geprobeerd, maar ze blijven bij vrienden staan. Ook staat er een hele lijst met contacten bij Whats App.

Edit: mijn moeder kan ik alleen toevoegen via een Hotmail account (okal vul ik alleen het telefoon nummer in. Heel vaag..

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je naar Instellingen -> Toepassingen -> Personen gaat, kun je naar beneden scrollen. Hier staan de accounts die zijn toegevoegd aan je telefoon. Door op een account te drukken, en 1 á 2 tellen dit account in te drukken, krijg je een optie om dat account te verwijderen. Zo ontkoppel je het betreffende account met je telefoon, dus zullen de personen niet meer weergegeven worden op je telefoon.

Gegroet, een mede Windows Phone-gebruiker :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...