3L1077 Geplaatst: 13 januari 2014 Rapport Geplaatst: 13 januari 2014 Hey! Ik heb een paar weken geleden een heleboel app's van m'n iPod gegooid, om hem wat op te ruimen. Nu is er een app (McTube) die ik graag terug wil downloaden, maar die is alleen beschikbaar op iOs 7. Het probleem is dus dat ik nogal koppig ben, en dus weiger om naar iOs 7 up te daten. Is er een mogelijkheid om dan een oudere versie, een iOs 6 versie, van de desbetreffende app te downloaden? Alvast bedankt? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 januari 2014 Rapport Geplaatst: 13 januari 2014 (bewerkt) Misschien heb je hier wat aan. Er staat geen datum bij, dus het kan niet werken/outdated zijn. Desalniettemin succes! Bewerkt: 13 januari 2014 door .Whoopdidoo. Reageren
3L1077 Geplaatst: 13 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2014 Bedankt, ik zal het morgen eens grondig bekijken! Alleen downloadde ik m'n apps wel meteen via de iPod, dus weet niet hoe dat gaat werken. Reageren
Davedavy Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Apple heeft deze functie vorig jaar beschikbaar gemaakt. Ik doet het als volgt: 1) App 'kopen' (downloaden dus) in iTunes. 2) Op je oude device naar gekochte items gaan. 3) Download die app, en hij zal vragen of je een oudere versie wil installeren. Of dit officieel zo hoort weet ik niet, maar hey, het werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.