Dotz Geplaatst: 13 januari 2014 Rapport Geplaatst: 13 januari 2014 GTA LCS heeft een opvallend lage framerate wanneer ik hem op de PS3 speel. Is dit een gebruikelijk probleem bij de PSN-versie of ben ik de enige met dit probleem? Iemand enig idee hoe ik dit op zou kunnen lossen? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Heb je het ook met SA, III of VC (Als je die hebt) of andere PSN games? Reageren
Dotz Geplaatst: 14 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Ik heb met geen enkele andere PSN-/PS2-game problemen op de PS3. Ik heb echter geen III/VC/SA/VCS ter vergelijking. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Kijk anders deze pagina even door Reageren
Nissan Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Ik meende dat als je LCS zou spelen op een nieuwere TV dan kan de PS2 niet bijbenen. Als ik het speel op de flatscreen beneden doet de framerate ook gek. Waarschijnlijk omdat het gewoon een gortdroge port is, VCS hetzelfde. Reageren
Dotz Geplaatst: 13 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Maar ik speel het op een PS3 met een bejaarde TV Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 (bewerkt) Oke, je gaat naar je instellingen (Van het PS3 systeem), en dan staat er OF bij Systeem Instellingen OF bij Display Instellingen een optie voor PS2 Games, deze staat bovenaan. Probeer daar s mee te spelen. Het heeft Bas ook bij VCS geholpen. EDIT: In het topic van Bas staat deze quote van mij, Ja gaat naar je instellingen (Van het PS3 systeem) dan ga je naar Game-instellingen en dan staat er PS/PS2 - smoothing en er staat ook PS/PS2 - Upscalen. Probeer deze ook eens Bewerkt: 14 februari 2014 door Ezra24rct3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.