Jump to content

Update 1.09


Dulgerm

Recommended Posts

Ik had het gisteren al geprobeerd door de patch te verwijderen. Zonder de patch start gta story mode wel (met patch niet). Daarna heb ik geprobeerd via story mode online te gaan. Toen kreeg ik een melding dat ik de nieuwe patch moest downloaden. Daarna deed gta story mode het ook niet meer.

Het is op de ps3. Ik heb geen mods gebruikt. Ben ongeveer lvl 77 en heb maar 8000 dollar. Dus verwacht niet dat ze me bannen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er vandaag en gister ook problemen mee van alles geprobeerd maar als ik internet uitschakel dan doet de story mode het wel. systeem aan/uitzetten helpt ook niet. Bij mij lijkt hij niet vast te lopen maar hij zegt dat ie aan t laden is maar dr gebeurt niks ( laad pictogrammetje loopt maar door)

Iemand nog ideeen? ik heb vandaag een uurtje gewacht op het laden en toen maar eens uitgezet via de controller. ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Met de patch 1.09 wordt je account/console automatisch gebanned indien je iets onrechtmatigs (modded money DNS servers etc) gedaan hebt.

De story mode zou dan idd nog wel moeten werken. Of je moet het zodanig te bont gemaakt hebben dat je ook via Microsoft/ PS gebanned bent. Dit zou je kunnen checken door uit te loggen uit je PSN/Microsoft netwerk om vervolgens offline de story mode op te starten.

<edit>

Is het nog wel mogelijk om vanaf thuis in te loggen bij de Social Club website?

</edit>

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Was net even op me social club daar stond niks bij dat ik gebanned ben.

Ik heb het net weer geprobeerd om te spelen maar nog steeds blijft die in het laad scherm.

Ik heb wel me dns nummer veranderd in 8.8.8.8 8.8.4.4 omdat ik altijd melding kreeg dat cloud server het niet deed

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...