Jump to content

Update 1.09


Dulgerm

Recommended Posts

We problemen hier iemand te helpen hè jongens? :)

Ik zou nu even afwachten wat Rockstar met het onderhoud gaan doen. Alleen is dit alleen gericht op GTA: Online. Als na het onderhoud single- en multiplayer het nog niet doen zou ik als jou was het spel even herinstalleren. Wellicht dat er een bestand beschadigt is geraakt en dat dit bij een herinstallatie hersteld kan worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Was net even op me social club daar stond niks bij dat ik gebanned ben.

Ik heb het net weer geprobeerd om te spelen maar nog steeds blijft die in het laad scherm.

Ik heb wel me dns nummer veranderd in 8.8.8.8 8.8.4.4 omdat ik altijd melding kreeg dat cloud server het niet d

wij hebben hetzelfde probleem maar weet het niet op te lossen. heb jij alles al weer werkend?

eed

ook ons spel doet niet meer. bij de update liep het spel vast. hierna alles verwijderd maar spel blijft om update vragen. als we de update negeren kunnen we alleenn de story mode spelen en niet meer online!!

wie kan ons helpen mijn zoon is erg teleurgesteld

ook ons spel doet niet meer. bij de update liep het spel vast. hierna alles verwijderd maar spel blijft om update vragen. als we de update negeren kunnen we alleenn de story mode spelen en niet meer online!!

wie kan ons helpen mijn zoon is erg teleurgesteld

dns heb ik ook al veranderd maar geen resultaat.

We problemen hier iemand te helpen hè jongens? smile3.gif

Ik zou nu even afwachten wat Rockstar met het onderhoud gaan doen. Alleen is dit alleen gericht op GTA: Online. Als na het onderhoud single- en multiplayer het nog niet doen zou ik als jou was het spel even herinstalleren. Wellicht dat er een bestand beschadigt is geraakt en dat dit bij een herinstallatie hersteld kan worden.

hebben we gedaan maar hij blijft om update vragen en bij het overslaan van update kan mijn zoon niet meer online en met update kan hij niks meer??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...