Recruut Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 omdat er een slotje stond op de statusupdate van die ene... waarvan ik ze naam ben vergeten post ik het effe hier. "Hoe kom je aan een merrywheater car in singleplayer met gta v." (p.s. ik heb meteen de spelfouten er uit gehaald.) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Een van de mogelijkheden die ik ken is bij de Heist-missie Military Hardware, voor de 4e Heist. Hierbij moet je een Barracks stelen en Merryweather soldaten achtervolgen je dan. Op de locatie waar je de Barracks aflevert moet je van de soldaten afraken. Eenmaal dit is gebeurd kun je gewoon een Merryweather Mesa nemen en opslaan. Dat is naar mijn weten de makkelijkste manier, maar vereist de juiste moment in het verhaal. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Een van de mogelijkheden die ik ken is bij de Heist-missie Military Hardware, voor de 4e Heist. Hierbij moet je een Barracks stelen en Merryweather soldaten achtervolgen je dan. Op de locatie waar je de Barracks aflevert moet je van de soldaten afraken. Eenmaal dit is gebeurd kun je gewoon een Merryweather Mesa nemen en opslaan. Dat is naar mijn weten de makkelijkste manier, maar vereist de juiste moment in het verhaal. met jimmy naar film prumere en dan dat je famali moet redden dan staan er 2 auto's voor je deur rij er snel 1 in je huis en doe dan de mission is iets van de laaste mission Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 16 januari 2014 Rapport Geplaatst: 16 januari 2014 Gewoon The Wrap Up doen, jat bij dat Kortz center er 1 en speel de missie zoals normaal. Na de missie staat desbetreffend voertuig vlakbij je. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 16 januari 2014 Rapport Geplaatst: 16 januari 2014 Zijn die niet te vinden bij het hoofdkwartier van Merryweather? Als ik me niet vergis, ben niet 100% zeker, dan bevind dat zich hier. http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=V&title=&set=757,831 Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 16 januari 2014 Rapport Geplaatst: 16 januari 2014 Helaas maar nee, die spawnen daar niet. Er spawnt alleen een random helicopter en wat voertuigen op de parking voor het gebouwencomplex. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 16 januari 2014 Rapport Geplaatst: 16 januari 2014 Zijn die niet te vinden bij het hoofdkwartier van Merryweather? Als ik me niet vergis, ben niet 100% zeker, dan bevind dat zich hier. http://snapmap.wikig...le=&set=757,831 Dat is het hoofdgebouw van de NOOSE. Staat ook op de bijgeleverde fysieke kaart: Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 Inderdaad, Daar spawnen ze niet. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 Niet als dat het NOOSE hoofdkwartier is nee, dat zou niet echt logisch zijn. Het stond me echter bij dat dat juist het Merryweather HQ was, maar daar heb ik me dan klaarblijkelijk in vergist. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 Vergissen is menselijk. Wat dus blijkt is dat je in singleplayer de Merryweather Mesa alleen kan krijgen tijdens The Wrap Up of Meltdown. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.