Jump to content

Merry weather auto dinges statusupdate


Recruut

Recommended Posts

omdat er een slotje stond op de statusupdate van die ene... waarvan ik ze naam ben vergeten post ik het effe hier.

"Hoe kom je aan een merrywheater car in singleplayer met gta v."

(p.s. ik heb meteen de spelfouten er uit gehaald.)

Link to comment
Delen op andere websites

Een van de mogelijkheden die ik ken is bij de Heist-missie Military Hardware, voor de 4e Heist. Hierbij moet je een Barracks stelen en Merryweather soldaten achtervolgen je dan. Op de locatie waar je de Barracks aflevert moet je van de soldaten afraken. Eenmaal dit is gebeurd kun je gewoon een Merryweather Mesa nemen en opslaan.

Dat is naar mijn weten de makkelijkste manier, maar vereist de juiste moment in het verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een van de mogelijkheden die ik ken is bij de Heist-missie Military Hardware, voor de 4e Heist. Hierbij moet je een Barracks stelen en Merryweather soldaten achtervolgen je dan. Op de locatie waar je de Barracks aflevert moet je van de soldaten afraken. Eenmaal dit is gebeurd kun je gewoon een Merryweather Mesa nemen en opslaan.

Dat is naar mijn weten de makkelijkste manier, maar vereist de juiste moment in het verhaal.

met jimmy naar film prumere en dan dat je famali moet redden dan staan er 2 auto's voor je deur rij er snel 1 in je huis en doe dan de mission is iets van de laaste mission
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...