diaree Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Als ik mijn gta opstart loopt hij vast bij het derde plaatje, maar wNneer ik uitlog op mijn psn en dan opstart lukt het wel, maar omdat ik dan niet ben ingelogd op me psn kan ik niet online. En als ik eerst het spel opstart en dan pas inlog loopt hij vast, wat moet ik doen?😭😩😩😫😫😪😪😫 pls help Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 En als je gewoon even wacht? Of heb je dat al geprobeerd? Reageren
merlina Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Na de laatste update krijg ik gta niet meer opgestart. Ook bij mij blijft hij hangen op het derde plaatje. Ik ben niet aangemeld bij psn maar het helpt niets. Zelf de software opnieuw geinstalleerd en de laatste opgeslagen data verwijderd ( wat nog wel eens wil helpen). Ook krijg ik niet meer de keuze om online te spelen. Heb echt geen idee meer wat te doen. Help!! Reageren
merlina Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 ben erachter. haal je console van internet af en hij doet het weer. Reageren
scooby0610 Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 ben erachter. haal je console van internet af en hij doet het weer. bedoel je even de stekker van de modem eruit en er dan weer in? wij hebben namelijk exact hetzelfde probleem en we komen er niet uit!! HELP Reageren
vosfox Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Ik heb ook het probleem ik wou bijna me ps 3 laten nakijken maar ik had dit op Internet gevonden hopelijk word het snel gefikst Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.