Vandijk0348 Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Goeieavond mensen Ik zit even met het volgende: als ik gta online speel, krijg ik na een gegeven moment de melding 'unknown network error' te zien.... Meer mensen die daar last van hebben en weten of je er iets tegen kan doen ? MVG! Reageren
Dippie Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Speel je GTA V op de PS3 of de Xbox 360? Hoe ben je met het internet aangesloten: Bekabeld of draadloos? Valt de internetverbinding van de router zelf wel eens weg? We willen graag wat meer informatie, want met de informatie die je hebt gegeven kunnen wij niet erg veel. Reageren
Vandijk0348 Geplaatst: 14 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Speel je GTA V op de PS3 of de Xbox 360? Hoe ben je met het internet aangesloten: Bekabeld of draadloos? Valt de internetverbinding van de router zelf wel eens weg? We willen graag wat meer informatie, want met de informatie die je hebt gegeven kunnen wij niet erg veel. Ik speel gta op de ps3, draadloos verbonden, internetverbinding van router nog nooit weggevallen.. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Hoe vaak komt dit voor, elke speelsessie? Of was het eenmalig? Reageren
Vandijk0348 Geplaatst: 14 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Vrijwel elke speelsessie komt dit wel voor... Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Dan kan het zijn dat je NAT Type Strict is. Heb je dit toevallig al geprobeerd? Reageren
Vandijk0348 Geplaatst: 14 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Dat heb ik inderdaad al gedaan, in de eerste weken dat Online werd vrijgegeven... vanaf dat moment probleemloos gta kunnen doen en sinds een weekje krijg ik die unknown network error meldingen.... Reageren
Raymon89 Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 MIsschien sinds je update 1.09 geinstalleerd hebt? Schijnt dat veel mensen hier problemen mee hebben.. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 lol ik heb al tijdje unkown network error sinds 1.09 is het weg is de kans nog maar 1/100 >>> Door Bassieboy35: En wat is de oplossing voor zijn probleem?<<< Reageren
PrutserNL Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Bij mijn is het tot nu toe helemaal weg. Ik had de tijdelijke bestanden van men xbox verwijderd, zoals updates van de games enzo. Daarna geen last meer van gehad, geen idee hoe dat bij de ps zit Reageren
UberBug Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Bij draadloos is het van groot belang of je op een (vrij) rustig kanaal(radio signaal) zit met je router. Wellicht dat de buurman/buurvrouw een nieuwe router heeft gekocht met een sterker signaal/verbinding en jouw verbinding wegdrukt/stoort. (interferentie) Met het programmaatje inSSIDer kan je zien op welk kanaal er minder verkeer is. Kies vervolgens zelf dat kanaal, dat het minste wordt gebruikt. Alleen de kanalen 1, 6 en 11 hebben onderling vrijwel geen enkele overlap; kies dus bij voorkeur één van die drie. Tevens kan het helpen door je router/modem in te stellen op: IEEE 802.11g only. Hoe je dat bij jouw router dient te doen zal je even via Google moeten zoeken op jouw type router, of dit staat wellicht omschreven op de website van jouw provider. Maar de eerder genoemde tips kunnen ook wellicht helpen. Het is vaak van een afstandje moeilijk te bepalen wat het probleem nu precies is...en belangrijker...wat de oplossing is. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Bij draadloos is het van groot belang of je op een (vrij) rustig kanaal(radio signaal) zit met je router. Wellicht dat de buurman/buurvrouw een nieuwe router heeft gekocht met een sterker signaal/verbinding en jouw verbinding wegdrukt/stoort. (interferentie) Met het programmaatje inSSIDer kan je zien op welk kanaal er minder verkeer is. Kies vervolgens zelf dat kanaal, dat het minste wordt gebruikt. Alleen de kanalen 1, 6 en 11 hebben onderling vrijwel geen enkele overlap; kies dus bij voorkeur één van die drie. Tevens kan het helpen door je router/modem in te stellen op: IEEE 802.11g only. Hoe je dat bij jouw router dient te doen zal je even via Google moeten zoeken op jouw type router, of dit staat wellicht omschreven op de website van jouw provider. Maar de eerder genoemde tips kunnen ook wellicht helpen. Het is vaak van een afstandje moeilijk te bepalen wat het probleem nu precies is...en belangrijker...wat de oplossing is. je moet er voor betalen Reageren
UberBug Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Je moet er voor betalen Vroeger niet! Anders even met Google zoeken. Ongetwijfeld zijn er nog wel oudere versies te krijgen die wel gratis zijn. Tevens is hier een app voor te krijgen. (Android & Ios) Reageren
Vandijk0348 Geplaatst: 15 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Heb inmiddels m'n internet opnieuw ingesteld, en t lijkt notnutoe het probleem te verhelpen... Maargoed, niet te vroeg juichen... Iniedergeval bedankt voor t meedenken naar een oplossing Reageren
Vandijk0348 Geplaatst: 20 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2014 Het leek even de goede kant op te gaan nadat ik mn internet opnieuw in had gesteld, maar inmiddels weer hetzelfde liedje. Ben nu nog geen half uur bezig en heb al weer 4 meldingen te pakken.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.