Da Phoenix Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Geplaatst: 22 januari 2014 Je moet er voor betalen Vroeger niet! Anders even met Google zoeken. Ongetwijfeld zijn er nog wel oudere versies te krijgen die wel gratis zijn. Tevens is hier een app voor te krijgen. (Android & Ios) Als je naar de website gaat in de link kan je op downloads klikken. Dan de bovenste, daar kan je een free trial downloaden. Reageren
Gweur_Neejt_Goot Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 Het leek even de goede kant op te gaan nadat ik mn internet opnieuw in had gesteld, maar inmiddels weer hetzelfde liedje. Ben nu nog geen half uur bezig en heb al weer 4 meldingen te pakken.. Ik heb hier ook last van. PS3, met kabel, DNS 8.8.8.8 & 8.8.4.4. Zo verschrikkelijk irritant. Soms wel om de 10 minuten... Geen idee wat ik hier tegen kan doen. Reageren
glennfr12 Geplaatst: 22 februari 2014 Rapport Geplaatst: 22 februari 2014 Iemand al een oplossing voor dit probleem. ook ik heb hier last van,via de kabel met dns instellingen 8.8.8.8 8.8.4.4 werkt dus blijkbaar niet meer. om de 10 minuten wordt ik eruit gegooid Reageren
Vandijk0348 Geplaatst: 6 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2014 Pas geleden trouwens ergens gelezen dat het verwijderen van de updates misschien wil helpen..... Iemand die mij kan vertellen hoe ik dat moet doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.