HA5H Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 zou wel gaaf zijn, beter zou natuurlijk zijn dat je ipv radio je eigen muziek kan luisteren via een externe locatie, dit zou ook ideaal zijn voor online Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Of dit echt is weet ik niet, maar het lijkt me wel een leuke feature. Lekker muziek luisteren terwijl je rondstapt. Het zou wel leuk zijn, maar als dit niet komt maakt het me ook niet zo veel uit.. Reageren
3L1077 Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Zou inderdaad een toffe feauture zijn. Zeker als je bijvoorbeeld via Social Club enkele MP3-bestandjes zou kunnen uploaden, die je dan zo kan afspelen. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Ik zou t juist wel hard vinden een app of iets dergelijks in real life op m'n telefoon te hebben van de hele GTA Radio incl jingles, talkprogamma's, radiodj's enzovoorts. Maar eigen muziek importeren in een console versie is natuurlijk wel handig. De functie om radio op je mobiel in-game te hebben lijkt mij wat overbodig, mits je je eigen muziek kan importeren. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Het idee van de radiofunctie op de ingame telefoon is juist dat je de radiozenders ook buiten een voertuig kan beluisteren. Als je eigen muziek wil luisteren kan je dat doen tegelijkertijd met het draaien van een game op beide current gen consoles geloof ik, in ieder geval op de 360 wel. (dashboard afhankelijk, dus in iedere generatie 360 beschikbaar mits je een recente dashboardversie hebt) Importeren zou dus onzinnig zijn. Ik meen me te herinneren dat een van de eerste previews schreef over het gebruik van muziek op de ingame gsm, dus het zal een geschrapte functie zijn. Wellicht iets waarvan Rockstar heeft gekozen om te bewaren voor een toekomstige DLC? Als je kijkt naar de tegeltjes op de ingame smartphone is er nog wel ruimte over. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Het idee van de radiofunctie op de ingame telefoon is juist dat je de radiozenders ook buiten een voertuig kan beluisteren. Als je eigen muziek wil luisteren kan je dat doen tegelijkertijd met het draaien van een game op beide current gen consoles geloof ik, in ieder geval op de 360 wel. Importeren zou dus onzinnig zijn. Tuurlijk kan dat, maar volgens mij is er wel degelijk verschil. Het is toch iets anders als je in-game je eigen geïmporteerde muziek kunt draaien? Anders loopt het volume af en toe ongelijk, en moet je in elke auto steeds eerst de in-game radio uitzetten e.d. Zo onzinnig is dat dan toch niet, of heb ik het mis. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Het idee van de radiofunctie op de ingame telefoon is juist dat je de radiozenders ook buiten een voertuig kan beluisteren. Als je eigen muziek wil luisteren kan je dat doen tegelijkertijd met het draaien van een game op beide current gen consoles geloof ik, in ieder geval op de 360 wel. Importeren zou dus onzinnig zijn. Tuurlijk kan dat, maar volgens mij is er wel degelijk verschil. Het is toch iets anders als je in-game je eigen geïmporteerde muziek kunt draaien? Anders loopt het volume af en toe ongelijk, en moet je in elke auto steeds eerst de in-game radio uitzetten e.d. Zo onzinnig is dat dan toch niet, of heb ik het mis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.