Jump to content

Radio luisteren via je in-game telefoon?


HA5H

Recommended Posts

Ik zou t juist wel hard vinden een app of iets dergelijks in real life op m'n telefoon te hebben van de hele GTA Radio incl jingles, talkprogamma's, radiodj's enzovoorts. Maar eigen muziek importeren in een console versie is natuurlijk wel handig. De functie om radio op je mobiel in-game te hebben lijkt mij wat overbodig, mits je je eigen muziek kan importeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Het idee van de radiofunctie op de ingame telefoon is juist dat je de radiozenders ook buiten een voertuig kan beluisteren. Als je eigen muziek wil luisteren kan je dat doen tegelijkertijd met het draaien van een game op beide current gen consoles geloof ik, in ieder geval op de 360 wel. (dashboard afhankelijk, dus in iedere generatie 360 beschikbaar mits je een recente dashboardversie hebt) Importeren zou dus onzinnig zijn.

Ik meen me te herinneren dat een van de eerste previews schreef over het gebruik van muziek op de ingame gsm, dus het zal een geschrapte functie zijn. Wellicht iets waarvan Rockstar heeft gekozen om te bewaren voor een toekomstige DLC? Als je kijkt naar de tegeltjes op de ingame smartphone is er nog wel ruimte over. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het idee van de radiofunctie op de ingame telefoon is juist dat je de radiozenders ook buiten een voertuig kan beluisteren. Als je eigen muziek wil luisteren kan je dat doen tegelijkertijd met het draaien van een game op beide current gen consoles geloof ik, in ieder geval op de 360 wel. Importeren zou dus onzinnig zijn.

Tuurlijk kan dat, maar volgens mij is er wel degelijk verschil. Het is toch iets anders als je in-game je eigen geïmporteerde muziek kunt draaien? Anders loopt het volume af en toe ongelijk, en moet je in elke auto steeds eerst de in-game radio uitzetten e.d.

Zo onzinnig is dat dan toch niet, of heb ik het mis.

Link to comment
Delen op andere websites

Het idee van de radiofunctie op de ingame telefoon is juist dat je de radiozenders ook buiten een voertuig kan beluisteren. Als je eigen muziek wil luisteren kan je dat doen tegelijkertijd met het draaien van een game op beide current gen consoles geloof ik, in ieder geval op de 360 wel. Importeren zou dus onzinnig zijn.

Tuurlijk kan dat, maar volgens mij is er wel degelijk verschil. Het is toch iets anders als je in-game je eigen geïmporteerde muziek kunt draaien? Anders loopt het volume af en toe ongelijk, en moet je in elke auto steeds eerst de in-game radio uitzetten e.d.

Zo onzinnig is dat dan toch niet, of heb ik het mis.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...