RMJ Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Stockje van het merk deus gevonden. daarna beetje begonnen met smudgen, waarna dit het eindresultaat is geworden. eerste keer dat ik op deze manier met smudge bezig was. gr RMJ Reageren
Rutger. Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Wow, ik vind dit zeker iets unieks hebben. Alsof het een schilderij is! Reageren
3L1077 Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Geplaatst: 14 januari 2014 Inderdaad zeker geslaagd! Lijkt wel of hij op een wilde zandstorm rijdt, met doel te ontsnappen. Ook lijkt het links wat op vlammen. Ziet er compleet uit! KUTGW! Reageren
Recruut Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 +1 wauw nice, ik doe dit je niet na :o ziet heel mooii uit. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Leuke signature inderdaad. Er zit een lekker vloeiende beweging in het gesmudgete deel, zodat je echt het idee krijgt dat de biker zich in een soort flow voortbeweegt. Kleuren zijn ook tof. Enige puntje zijn de 'Deus' en 'Ex Machina' in de 'zandstorm', die had je wat mij betreft weg mogen laten. Reageren
RMJ Geplaatst: 15 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 @ Silverbyte! klopt was een foutje, maar daarom ook expiriment. Bedankt voor de reacties! tof forum dit haha. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.