leonpwner Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ik zoek een foto van dat mooie hippie busje van the truth in de missie: The Truth's Missies II Are You Going To San Fierro? Heeft iemand daar een foto of wat dan ook van? alvast bedankt:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) klik voor een mooie plaatje van de mothership Bewerkt: 19 juli 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonpwner Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 THnx..!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) dat mooie hippie busje van the truth Je bedoelt: The Mothership Camper - Mothership Maar waarom heb je een plaatje ervan nodig EDIT: Kraay was me voor :lol: Bewerkt: 19 juli 2005 door GTA Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonpwner Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Nou het zit zo laatst bij pimp my ride waren se een hippie bus aan het njah pimpen en me zus vond die auto vet leuk en dees is vet mooi beschildert wel beetje seg maar en njah wouk ff laten sien he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 zoek eerst een in de wakltrough alsjeblieft, als je het dan niet vind, stel dan mss uw vraag in een topic, maar kijk ook altijd eerst in de zoekmachine (linksboven je scherm) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 ik heb de auto van "truth" gejat in een missie, een van de laatste missie wanneer je met je broer sweet vanaf mad dogg crib ergens naar toe moet(ik geloof die missie waarin je O.G.log achterna gaat met de cart en de vortex.......Als ik het kan....jullie toch ook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) zoek eerst een in de wakltrough alsjeblieft, als je het dan niet vind, stel dan mss uw vraag in een topic, maar kijk ook altijd eerst in de zoekmachine (linksboven je scherm) staat niet in walktrough...omdat je de auto van truth met de nummerplaat outthere`nu eenmaal niet gewoon op straat ziet rijden.... wake up, and smell the coffee....zoals Torino ook al in dit spel zegt. DUBBELPOST.....ik weet het wel en als je geen koffie lust...ik zei..........SMELL THE COFFEE (dat betekend zoiets als ruik )niet proef....maar RUIK de koffie....gogempie van me. Bewerkt: 19 juli 2005 door hanff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michaelmps15 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) zoek eerst een in de wakltrough alsjeblieft, als je het dan niet vind, stel dan mss uw vraag in een topic, maar kijk ook altijd eerst in de zoekmachine (linksboven je scherm) staat niet in walktrough...omdat je de auto van truth met de nummerplaat outthere`nu eenmaal niet gewoon op straat ziet rijden.... wake up, and smell the coffee....zoals Torino ook al in dit spel zegt. Die link van dat plaatje waar ik hem naar toe stuur is toch echt van de WT . Wil je trouwens volgende keer de Edit knop gebruiken, A.U.B. PS: ik lus geen koffie Geen spam!! zet er dan ook nog een nuttig bericht bij... Bewerkt: 19 juli 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 ik heb de auto van "truth" gejat in een missie, een van de laatste missie wanneer je met je broer sweet vanaf mad dogg crib ergens naar toe moet(ik geloof die missie waarin je O.G.log achterna gaat met de cart en de vortex.......Als ik het kan....jullie toch ook? Dat is in de missie: Riot. De auto heeft dan verder geen speciale mogelijkheden. Als je de Mothership in de missie: Are you going to San Fierro? steelt dan is ie Explosionproof volgens mij. Hij kan dan tegen explosies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Kan ik die The Mothership ook ergens vinden buiten de missies om?? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Kan ik die The Mothership ook ergens vinden buiten de missies om?? :huh: Nee. Allleen met de armax kun je hem spawnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ik had trouwens ooit een keer dat Hippe Busje tijdens de missie in mijn garage gezet. En toen missie failed gedaan. En toen had ik dat Hippe Busje in mijn garage staan. Alleen na een lange tijd is de Hippe Kleur er van af gegaan. Ik weet dat dit wel vaker gebeurt met de kleuren, maar toch vond ik het wel jammer dat het was gebeurt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Kan ik die The Mothership ook ergens vinden buiten de missies om?? :huh: Nee. Allleen met de armax kun je hem spawnen. En ook (voor de PC) met de GTA N00bmode V1.0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.