Jump to content

Hippie busje van the truth

leonpwner

Recommended Posts

Ik zoek een foto van dat mooie hippie busje van the truth in de missie:

The Truth's Missies II

Are You Going To San Fierro?

Heeft iemand daar een foto of wat dan ook van? alvast bedankt:)

Delen op andere websites

Nou het zit zo laatst bij pimp my ride waren se een hippie bus aan het njah pimpen en me zus vond die auto vet leuk en dees is vet mooi :puh: beschildert wel beetje seg maar :puh: en njah wouk ff laten sien he ;)

Delen op andere websites

ik heb de auto van "truth" gejat in een missie, een van de laatste missie wanneer je met je broer sweet vanaf mad dogg crib ergens naar toe moet(ik geloof die missie waarin je O.G.log achterna gaat met de cart en de vortex.......Als ik het kan....jullie toch ook?

Delen op andere websites

zoek eerst een in de wakltrough alsjeblieft, als je het dan niet vind, stel dan mss uw vraag in een topic, maar kijk ook altijd eerst in de zoekmachine (linksboven je scherm)

staat niet in walktrough...omdat je de auto van truth met de nummerplaat outthere`nu eenmaal niet gewoon op straat ziet rijden....

wake up, and smell the coffee....zoals Torino ook al in dit spel zegt.

DUBBELPOST.....ik weet het wel

en als je geen koffie lust...ik zei..........SMELL THE COFFEE (dat betekend zoiets als ruik )niet proef....maar RUIK de koffie....gogempie van me.

Bewerkt: door hanff
Delen op andere websites

zoek eerst een in de wakltrough alsjeblieft, als je het dan niet vind, stel dan mss uw vraag in een topic, maar kijk ook altijd eerst in de zoekmachine (linksboven je scherm)

staat niet in walktrough...omdat je de auto van truth met de nummerplaat outthere`nu eenmaal niet gewoon op straat ziet rijden....

wake up, and smell the coffee....zoals Torino ook al in dit spel zegt.

Die link van dat plaatje waar ik hem naar toe stuur is toch echt van de WT ;) .

Wil je trouwens volgende keer de Edit knop gebruiken, A.U.B. :)

PS: ik lus geen koffie :puh:

:)

Geen spam!! zet er dan ook nog een nuttig bericht bij... ;)

Bewerkt: door kraay
Delen op andere websites

ik heb de auto van "truth" gejat in een missie, een van de laatste missie wanneer je met je broer sweet vanaf mad dogg crib ergens naar toe moet(ik geloof die missie waarin je O.G.log achterna gaat met de cart en de vortex.......Als ik het kan....jullie toch ook?

Dat is in de missie: Riot. De auto heeft dan verder geen speciale mogelijkheden. Als je de Mothership in de missie: Are you going to San Fierro? steelt dan is ie Explosionproof volgens mij. Hij kan dan tegen explosies.

Delen op andere websites

Ik had trouwens ooit een keer dat Hippe Busje tijdens de missie in mijn garage gezet.

En toen missie failed gedaan.

En toen had ik dat Hippe Busje in mijn garage staan.

Alleen na een lange tijd is de Hippe Kleur er van af gegaan.

Ik weet dat dit wel vaker gebeurt met de kleuren, maar toch vond ik het wel jammer dat het was gebeurt.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...