fp1981 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ik weet niet of er al een topic over is, zag er niks zo snel over staan, maar weet iemand of er een cheat of wat dan ook is zodat je de hele stad tot je beschikking hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) Je kunt de cheat doen dat er nooit politie achter je aan komt. En dan gewoon naar de overkant zwemmen. Er is dacht ik ook wel een mod voor beschikbaar...weet het niet zeker Bewerkt: 19 juli 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) Ik weet niet of er al een topic over is, zag er niks zo snel over staan, maar weet iemand of er een cheat of wat dan ook is zodat je de hele stad tot je beschikking hebt? Je heb wel de cheats: Nooit politie achter je aan. PC:AEZAKMI Ps2:Circle, Right, Circle, Right, Left, Square, Triangle, Up Xbox:B, Right, B, Right, Left, X, Y, Up of als je niet cheat de mod:San Andreas Opened Up Greetzzz EDIT: Kraay was me (alweer ) Voor :lol: :lol: Bewerkt: 19 juli 2005 door GTA Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Heel de stad tot je beschikking? Bedoel met Gang Terriories? Als dat zo is kan je volgens mij maar bepaalde delen overnemen. En niet de hele stad. Maar wat Kraay al zei dat er misschien een mod voor is zou heel goed kunnnen. Moet je even opzoeken op internet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 welk spelconsole heb je dan= bij ps2 moet je gewoon....en dan bedoel ik ook GEWOON de missies halen.....maar op de pc heb je trainers en save games die je gewoon kunt downloaden zodat je voordat je het spel begint, al 100% compleet heb <_< :blink: :angry: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fp1981 Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 welk spelconsole heb je dan=bij ps2 moet je gewoon....en dan bedoel ik ook GEWOON de missies halen.....maar op de pc heb je trainers en save games die je gewoon kunt downloaden zodat je voordat je het spel begint, al 100% compleet heb <_< :blink: :angry: :huh: Ik heb een PC, maar ik doe ook gewoon de missies. Maar ik was gisteren toch ff flink aan het cheaten, heb nu in alles gereden. Maar wat ik nog eigenlijk zoek is een boot. Dus dacht misschien zit dat nog wel in een ander deel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) @fp1981 Kijk in de Walktrough Dan bij: Vehicles - Boten. Daar kan je ze allemaal zien BTW: in me vorige post staat nog dat er een mod is Kijk daar ook even naar. :lol: Greetzzz Bewerkt: 19 juli 2005 door GTA Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fp1981 Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 @fp1981Kijk in de Walktrough Dan bij: Vehicles - Boten. Daar kan je ze allemaal zien BTW: in me vorige post staat nog dat er een mod is Kijk daar ook even naar. :lol: Greetzzz Yes thnx had al gekeken Zal het vanavond is gaan proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.