wrecklezzdj Geplaatst: 16 januari 2014 Rapport Geplaatst: 16 januari 2014 Ik kan sinds net niet meer online? Hij geeft een timeout als ik direct uit het startscherm laad. Dan wordt ik terug gestuurd naar offline. Als ik dan via het menu online wil dan staat er Gta online will be available once you have completed thee prologue? Reageren
PrutserNL Geplaatst: 16 januari 2014 Rapport Geplaatst: 16 januari 2014 Dan heb je een ban te pakken, R* is aan het schoonmaken Reageren
Joriz Geplaatst: 16 januari 2014 Rapport Geplaatst: 16 januari 2014 Maak je maar geen zorgen wrecklezzdj. GTA Online is momenteel in onderhoud. Vanavond/morgen werkt alles weer Het is dus normaal dat je nu foutmeldingen krijgt. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 16 januari 2014 Rapport Geplaatst: 16 januari 2014 ik kon er net op na half uurtje fout melding helaas Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 16 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2014 Ok thnx joriz. Ik zie op social club dat mijn stats Nog gewoon kloppen dus je zal wel gelijk hebben. @prutser Ik heb niks fout gedaan, heb ook geen miljoenen. Dus een ban lijkt mij niet het geval Gelukkig. Reageren
PrutserNL Geplaatst: 16 januari 2014 Rapport Geplaatst: 16 januari 2014 Ok thnx joriz. Ik zie op social club dat mijn stats Nog gewoon kloppen dus je zal wel gelijk hebben. @prutser Ik heb niks fout gedaan, heb ook geen miljoenen. Dus een ban lijkt mij niet het geval Gelukkig. Was ook een grapje Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 16 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2014 Ok thnx joriz. Ik zie op social club dat mijn stats Nog gewoon kloppen dus je zal wel gelijk hebben. @prutser Ik heb niks fout gedaan, heb ook geen miljoenen. Dus een ban lijkt mij niet het geval Gelukkig. Was ook een grapje Was ook niet boos hoor :beer: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.