Nyltje Geplaatst: 16 januari 2014 Rapport Geplaatst: 16 januari 2014 Ik wil de game files van de Ipad naar mijn Windows Phone doen. Hoe doe ik dat? Als iemand een uitleg op internet gevonden heeft mag je dat ook zeggen. Reageren
Dippie Geplaatst: 16 januari 2014 Rapport Geplaatst: 16 januari 2014 Wat voor game files bedoel je? Ik denk overigens niet dat je speciale files (dus niet muziek en video's etc.) over kunt zetten van iOS naar Windows Phone, puur omdat het twee totaal verschillende besturingssystemen zijn. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 januari 2014 Rapport Geplaatst: 16 januari 2014 Dat gaat niet. Het verschil zit m in de systeem software iPad's draaien op IOS en Windows Phone's draaien op Windows Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Geplaatst: 22 januari 2014 Je kan aan je savefiles komen door bijvoorbeeld iExplorer, waar het staat weet ik niet zo 1-2-3. Alleen of ze op je Windows phone gaan werken, dat weet ik niet, ik vrees van niet maar je kan het altijd proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.