Jump to content

Random events spoorloos.


freestyla

Recommended Posts

Ik heb gemerkt dat er random events bij mij ontbreken heb er wel al 39 gedaan en heb ook al mijn 100 procent maar ik wou ze allemaal doen. Ik weet dat er één event is met simeon dat verdwijnt als je ms philips hebt gedaan. Maar heeft iemand een idee of er nog andere verdwijnen na het afmaken van de verhaallijn of het bereiken van de 100 procent ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb gemerkt dat er random events bij mij ontbreken heb er wel al 39 gedaan en heb ook al mijn 100 procent maar ik wou ze allemaal doen. Ik weet dat er één event is met simeon dat verdwijnt als je ms philips hebt gedaan. Maar heeft iemand een idee of er nog andere verdwijnen na het afmaken van de verhaallijn of het bereiken van de 100 procent ?

Dit Random Event kun je alleen halen voordat je Trevor Philips hebt ontmoet. Met Franklin moet je een repo doen in het huis van Micheal, Micheal zit achter in de auto en beveelt je om bij Simeon door de raam naar binnen te vlammen. Na deze missie kun je terug keren naar de shop van Simeon en is de ruit nog steeds kapot. Ga dan naar binnen via de deur en je krijgt 2 blips op je map. Dit zijn Simeon en een werknemer, breng deze beide om en je hebt de random event met Simeon behaald. Later in het spel is het kapotte raam vervangen door hout. Je kunt dan ook niet meer naar binnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gemerkt dat er random events bij mij ontbreken heb er wel al 39 gedaan en heb ook al mijn 100 procent maar ik wou ze allemaal doen. Ik weet dat er één event is met simeon dat verdwijnt als je ms philips hebt gedaan. Maar heeft iemand een idee of er nog andere verdwijnen na het afmaken van de verhaallijn of het bereiken van de 100 procent ?
Dit Random Event kun je alleen halen voordat je Trevor Philips hebt ontmoet. Met Franklin moet je een repo doen in het huis van Micheal, Micheal zit achter in de auto en beveelt je om bij Simeon door de raam naar binnen te vlammen. Na deze missie kun je terug keren naar de shop van Simeon en is de ruit nog steeds kapot. Ga dan naar binnen via de deur en je krijgt 2 blips op je map. Dit zijn Simeon en een werknemer, breng deze beide om en je hebt de random event met Simeon behaald. Later in het spel is het kapotte raam vervangen door hout. Je kunt dan ook niet meer naar binnen.

Spoiler?

Link to comment
Delen op andere websites

'Dit Random Event kun je alleen halen voordat je Trevor Philips hebt ontmoet.', dit zou goed genoeg moeten zijn inderdaad. Mrja 't is toch een gtaforum.

Mwah .... ik vind het wel fijn dat Spoon0612 nog iets verder uitwijdde, want zonder die extra info had ik dat Random Event nog steeds niet gevonden. Er verschijnt geen blip in beeld als je niet naar binnen gaat en ik heb nog niet eerder zoiets gehad van: Laat ik eens naar binnen gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat het random event met simeon verdwijnt wist ik eigenlijk al maar mijn probleem is het volgende na 39 random events gedaan te hebben verschenen er geen meer toen ik dit topic poste. Maar ondertussen zijn er tog weer enkele verschenen en heb er nu al 43 gedaan hoop dat de rest ook nog is verschijnen op de plaatsen die social club aangeeft. Want heb voor de rest ver alles al gedaan wat er te doen valt in gta v ( alé de singleplayer want multiplayer ben ik nog maar level 16).

Link to comment
Delen op andere websites

Soms zijn random events er ook alleen op een bepaalde tijd van de dag.

Ik heb ook echt alles gehaald maar ik kan al sinds een tijdje niet meer naar LSC, kledingwinkels of tattooshop. Volgens mij ben ik ook de enige die nergens meer in kan. Alleen gunshops

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...