Gta Ripper Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 Wat verveling op school wel niet allemaal met je doet. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 (bewerkt) Euhm.. Je schoen staat in brand... Maar wel mooi gedaan! ^^ >>> Door Silverbyte: Wat is er 'mooi gedaan' dan? Kun je iets uitgebreider vertellen wat je mooi (en niet mooi) vindt? <<< Edit: Excuses. Wel over het grafisch/technische aspect kan ik niets zeggen omdat ik daarvoor te weinig afweet van die zaken. Ik vind gewoon het idee zeer leuk om van iets banaals zoals een schoen, iets leuk ogend te maken, dat wilde ik maar meegeven Bewerkt: 18 januari 2014 door Krikke1992 Reageren
RMJ Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Vet! Zou alleen letten op je text plaatsing omdat deze net op een punt staat waar hij lastig leesbaar is.(persoon erachter) Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Mooi plaatje! Misschien tekst iets groter? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.