Jump to content

Mensen op Mount Chiliad?

Michaelmps15

Recommended Posts

Ik had ff een vraagje.

Ik zie op sommige screens van Mount Chiliad op het internet mensen bovenop de berg lopen (je weet wel, waar die mountainbike en camper staan), maar als ik daar naartoe ga, ben ik er in me 1tje, hoe kan dat?

Delen op andere websites

bugsy Geplaatst op 19 Jul 2005, 11:13:03

bij mij staat er altijd een MB en 2 campers hoor

Jah, dat bedoel ik, 2 campers, maar dan nog steeds geen mensen

o zo, dat kan wel is ligt aan de tijd en dergelijke soms lopen er wel mensen, soms weer niet.

Delen op andere websites

ga gewoon rond de middag op die MB zitten dan begind de MBrace en staan er een stuk op 20 mensen(toeschouwers) op de berg te kijken bij de start van de race

Maar er lopen dus gewoon geen mensen op Mnt. Chilliad...

Alleen tijdens de races...

Als je ze wel rond wil laten lopen kun je misschien proberen om de race te doen..

En die daarna cancelen...

Alleen snap ik eigenlijk niet waarom zoveel moeite te doen om een paar Cowboys op een berg te laten lopen :puh:

Delen op andere websites

op mount chilliad lopen er geen mensen rond in vrije tijd ofzo

maar wel als jij op miunt bike opstapt en voor mount chilliad challenge te beginnen staan er dan wel mensen te juichen omdat het een race :)

Delen op andere websites

Bij mij als ik die mountain bike race doe beginnen al die toeschouwers te vechten :huh:

Echt waar zomaar slaan ze elkaar.

Maar is wel funny ik doe die race zo een toeschouwer haalt die man van zijn mountain bike hahah.

Delen op andere websites

Bij mij als ik die mountain bike race doe beginnen al die toeschouwers te vechten :huh:

Echt waar zomaar slaan ze elkaar.

Maar is wel funny ik doe die race zo een toeschouwer haalt die man van zijn mountain bike hahah.

Tip: Zet de rellen cheat uit.... <_<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...