Michaelmps15 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ik had ff een vraagje. Ik zie op sommige screens van Mount Chiliad op het internet mensen bovenop de berg lopen (je weet wel, waar die mountainbike en camper staan), maar als ik daar naartoe ga, ben ik er in me 1tje, hoe kan dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ik denk dat ze dan op die mountainbike gestapt. En dan aan het racen zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bugsy Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 bij mij staat er altijd een MB en 2 campers hoor :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michaelmps15 Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 bugsy Geplaatst op 19 Jul 2005, 11:13:03 bij mij staat er altijd een MB en 2 campers hoor Jah, dat bedoel ik, 2 campers, maar dan nog steeds geen mensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bugsy Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 bugsy Geplaatst op 19 Jul 2005, 11:13:03 bij mij staat er altijd een MB en 2 campers hoor Jah, dat bedoel ik, 2 campers, maar dan nog steeds geen mensen o zo, dat kan wel is ligt aan de tijd en dergelijke soms lopen er wel mensen, soms weer niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Tussen een bepaalde tijd is er een race met mountainbikes dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 ga gewoon rond de middag op die MB zitten dan begind de MBrace en staan er een stuk op 20 mensen(toeschouwers) op de berg te kijken bij de start van de race Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 ga gewoon rond de middag op die MB zitten dan begind de MBrace en staan er een stuk op 20 mensen(toeschouwers) op de berg te kijken bij de start van de race Maar er lopen dus gewoon geen mensen op Mnt. Chilliad... Alleen tijdens de races... Als je ze wel rond wil laten lopen kun je misschien proberen om de race te doen.. En die daarna cancelen... Alleen snap ik eigenlijk niet waarom zoveel moeite te doen om een paar Cowboys op een berg te laten lopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Er lopen echt geen mensen rond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 op mount chilliad lopen er geen mensen rond in vrije tijd ofzo maar wel als jij op miunt bike opstapt en voor mount chilliad challenge te beginnen staan er dan wel mensen te juichen omdat het een race Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dark_father0 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 als je op de mountain bike zit dan begind de chilliad challenge en dan moet je wielrennen tot beneden de berg , er staan ook een aantal toeshouwers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 volgens mij is je vraag beantwoord dus kunnen we dit topic lekker laten rusten... B) 500e bericht! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Bij mij als ik die mountain bike race doe beginnen al die toeschouwers te vechten :huh: Echt waar zomaar slaan ze elkaar. Maar is wel funny ik doe die race zo een toeschouwer haalt die man van zijn mountain bike hahah. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Bij mij als ik die mountain bike race doe beginnen al die toeschouwers te vechten :huh: Echt waar zomaar slaan ze elkaar. Maar is wel funny ik doe die race zo een toeschouwer haalt die man van zijn mountain bike hahah. Tip: Zet de rellen cheat uit.... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Wil je mensen op mt. chillad neem bus of limo en doe de cheat vrouwen volgen je ga op de mt. Chillad en je hebt er mensen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.