Jump to content

Genieten van GTA V TRANSIT


gtasafreakje

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Ik ben weer is terug :) gelukkig maar, dit is een heel gezellig forum.

Ik heb een vraag, kan je zegmaar met bussen meerijden, touringcars etc? Ik weet wel dat het bij de tram kan maar die niet...

Iemand?

Gr,

Nick Molenaar Juniór

Link to comment
Delen op andere websites

Bij een taxi is het genoeg om op het driehoekje of om op de Y te drukken om in te stappen en je moet deze ingedrukt houden om de taxi te stelen. Bij een bus maakt het niet uit hoe je de toets indrukt want je kunt niet instappen, maar enkel stelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de heren hierboven al zeggen, het is (Helaas) niet mogelijk. Echter is er wel een speciale route die door de bussen word gereden, dus ik snap niet waarom deze mogelijkheid er niet is. Dit zou btw toch al mogelijk moeten zijn in IV, maar is er toch uitgehaald? En is het vanwege de grote van het spel ook maar achterwege gelaten in V?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, dat denk ik niet. Immers, het is gewoon een kwestie van het mogelijk maken van instappen. De route is er al zoals je zelf zegt, alleen is er geen optie om als passagier in te stappen, zoals je dit bij de tram doet. Juist daarom vind ik het eigenlijk ook vreemd dat het niet kan. Je zou toch zeggen dat je eerder gebruik kunt maken van de bus dan van de tram, aangezien deze een veel beperktere route rijdt.

Natuurlijk kan ik me trouwens voorstellen dat de heren bij Rockstar Games dachten "Hey, we hebben het wel over GTA. Daar hoor je je niet als een nette burger te gedragen, maar dien je voertuigen te stelen". Het is niet voor niets 'Grand Theft Auto. Anders hadden ze het wel Grand Transit Auto genoemd ofzo. :puh:

Desondanks blijf ik het wel jammer vinden dat het niet mogelijk is. Was eventueel een leuke toevoeging geweest in mijn ogen.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Op Vinewood Boulevard, bij het Oriental Theater, staat wel een Tour Bus geparkeerd. Als je daar instapt, krijg je een rondleiding door een deel van de stad, vooral gericht op alle celebrities.

300px-Brute-TourBus-GTAV-front.jpg

Zoals hierboven al is verteld: gewone bussen kun je niet mee reizen, taxi's kunnen natuurlijk wel een mooi alternatief bieden.

Link to comment
Delen op andere websites

Op Vinewood Boulevard, bij het Oriental Theater, staat wel een Tour Bus geparkeerd. Als je daar instapt, krijg je een rondleiding door een deel van de stad, vooral gericht op alle celebrities.

http://static3.wikia.nocookie.net/__cb20130814181005/gtawiki/images/thumb/2/25/Brute-TourBus-GTAV-front.jpg/300px-Brute-TourBus-GTAV-front.jpg

Zoals hierboven al is verteld: gewone bussen kun je niet mee reizen, taxi's kunnen natuurlijk wel een mooi alternatief bieden.

Dat is volgens mij ook een onderdeel van een random event (waar ik de naam even van kwijt ben :puh:). Heeft iemand al gekeken of je ook zelf passagiers als buschauffeur kan meenamen? (à la GTA Vice City)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...