Jump to content

10 car garages


gta4everonmyps3

Recommended Posts

Hallo, ik ken niet veel van forums en regels dus hoop ik dat deze op de juiste plaats staat :) Ik ben namelijk al heeeel lang op zoek waar je die appartementen kan kopen met 10 car garages aan? Ik heb wel een lijst met 10 plaatsen, maar ik kan die niet kopen ondanks ik al meer den 1millioen heb verdiend. Of moet je echt bepaalde missies eerst spelen? ps: ook de website van Dynasty 8 is altijd offline?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta4everonmyps3

    23

  • FcUtreg4Life

    12

  • LethalMaximus73

    6

  • MostWantedKid

    4

Er zijn helaas geen 10 car huizen/garage in offline, dit zitten alleen bij GTA: Online wat hierboven wordt gezegd. In offline, heb je bij elke huis heb je maximaal 2 plaatsen + de speciale wagens van de 3, je kan wel bij elke personage nog een 4 car garage kopen, in Los Santos.

Link to comment
Delen op andere websites

De garage voor 4 auto's hoef je niet te kopen. Als je je account verbindt met Social Club krijg je deze garage gratis. Je hoeft er, op de verbinding of aanmelding na, niks aan te doen omdat de garage dan vanzelf op je kaart verschijnt.

Link to comment
Delen op andere websites

Oei hier ken ik dus echt niets van :( Ik speel gta met en ps3 en niet met de computer. Ik neem aan dat die GTA online enkel pc is? Ik heb nu bij zowel Michael, Franklin en Trevor de 4 car garages en bij hun huis 2 wagens staan in de garage. Spijtig dan :(

Link to comment
Delen op andere websites

ken helemaal niets verschil tussen online en ofline, storymode, eender welk moderne technologie termen :( iphone ipad tablet mij ook allemaal onbekend. Ben ook gene jeugd meer maar toch. Online zou dus enkel het spel in pc zijn? Ik doe zo al die missies niet, gewoon los rond rijden als in dagelijks leventje.

Link to comment
Delen op andere websites

Oei hier ken ik dus echt niets van :( Ik speel gta met en ps3 en niet met de computer. Ik neem aan dat die GTA online enkel pc is? Ik heb nu bij zowel Michael, Franklin en Trevor de 4 car garages en bij hun huis 2 wagens staan in de garage. Spijtig dan :(

Gta online is gewoon voor Xbox 360 en ps3, kan je gewoon via het start scherm komen naar het tablad online te gaan en dan kiezen wat je wild, of als je gta opstart via het laadscherm kan ook.

Voor de pc is die er nog niet GTA V.

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

Oei hier ken ik dus echt niets van :( Ik speel gta met en ps3 en niet met de computer. Ik neem aan dat die GTA online enkel pc is? Ik heb nu bij zowel Michael, Franklin en Trevor de 4 car garages en bij hun huis 2 wagens staan in de garage. Spijtig dan :(

Gta online is gewoon voor Xbox 360 en ps3, kan je gewoon via het start scherm komen naar het tablad online te gaan en dan kiezen wat je wild, of als je gta opstart via het laadscherm kan ook.

Voor de pc is die er nog niet GTA V.

via start scherm naar het tabblad online gaan ? Dan moet ik toch een internet verbinding hebben? Net zelfde als bv het nemen van fotos, kan ik ook niet opslaan wnat ze zeggen me dat ik me moet aanmelden? Hoe kan je aanmelden als je op je televisie speelt?

Link to comment
Delen op andere websites

Oei hier ken ik dus echt niets van :( Ik speel gta met en ps3 en niet met de computer. Ik neem aan dat die GTA online enkel pc is? Ik heb nu bij zowel Michael, Franklin en Trevor de 4 car garages en bij hun huis 2 wagens staan in de garage. Spijtig dan :(

Gta online is gewoon voor Xbox 360 en ps3, kan je gewoon via het start scherm komen naar het tablad online te gaan en dan kiezen wat je wild, of als je gta opstart via het laadscherm kan ook.

Voor de pc is die er nog niet GTA V.

via start scherm naar het tabblad online gaan ? Dan moet ik toch een internet verbinding hebben? Net zelfde als bv het nemen van fotos, kan ik ook niet opslaan wnat ze zeggen me dat ik me moet aanmelden? Hoe kan je aanmelden als je op je televisie speelt?

Heb je een PlayStation Netwerk account? Deze heb je namelijk nodig om aantemelden en ook om Online te spelen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Online is te starten door in de singleplayer je multiplayer personage aan te duiden, net als je singleplayer personages. Je multiplayer personage is onderaan de cirkel terug te vinden --- hier begrijp ik compleet al niets van. Zoiets simpel voor iedereen. ik "veronderstel ?" dat ik singleplayer speel, weet dat dus niet, en heb onderaan de cirkel 3 personages (Michael, Franklin en Trevor) waar ik uit kan kiezen, elk hebben hun eigen geld en garages en safehuizen en kunnen niet in elkaars gebied of geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je aanmelden bij Rockstar Social Club en op het Playstation Network (PSN) door je PS3 op het internet aan te sluiten. Doe je dit niet, dan kun je geen GTA-Online spelen en dus ook geen huizen kopen. Je zult het dan moeten doen met de 4-car garages waar iedere hoofdrolspeler er 1 van kan kopen. Ook verschijnt er dan geen 4e karakter in de personagecirkel, aangezien je daar eerst Online voor moet spelen om deze aan te maken.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Oei hier ken ik dus echt niets van :( Ik speel gta met en ps3 en niet met de computer. Ik neem aan dat die GTA online enkel pc is? Ik heb nu bij zowel Michael, Franklin en Trevor de 4 car garages en bij hun huis 2 wagens staan in de garage. Spijtig dan :(

Gta online is gewoon voor Xbox 360 en ps3, kan je gewoon via het start scherm komen naar het tablad online te gaan en dan kiezen wat je wild, of als je gta opstart via het laadscherm kan ook.

Voor de pc is die er nog niet GTA V.

via start scherm naar het tabblad online gaan ? Dan moet ik toch een internet verbinding hebben? Net zelfde als bv het nemen van fotos, kan ik ook niet opslaan wnat ze zeggen me dat ik me moet aanmelden? Hoe kan je aanmelden als je op je televisie speelt?

Heb je een PlayStation Netwerk account? Deze heb je namelijk nodig om aantemelden en ook om Online te spelen ;)

neen dat heb ik niet die account. Ik heb geen internet aan men tv, daarom dat ik dacht dat het om pc spelen ging

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...